مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

سری هفتم BMW 2023 با چراغ‌های جدید در راهند!

BMW تصمیم دارد در ماه سپتامبر، در مونیخ، در طول IIA، پیش‌نمایشی از کانسپتِ نسل بعدی سری ۷ خود ارائه دهد. اما ما همین حالا هم یک ایده کلی از طراحی مدل‌های تولید شده داریم. امروز می‌توانیم عکس‌هایی که توسط جاسوس‌ها گرفته شده‌اند را به اشتراک بگذاریم. این عکس‌ها اطلاعات زیادی از طراحی سدان پرچمدار این شرکت به ما می‌دهند.

نمونه اولیه دیده شده در نزدیکی مونیخ، چراغ‌های جلو و عقب مدل نهایی را دارد و به نظر می‌رسد که این لیموزین لوکس یک مسیر جدید برای طراحی‌های شرکت به وجود آورده باشد. با توجه به عکس‌های گرفته شده انتظار می‌رود چراغ‌های جلو دو تکه شده باشند و یک خوشه باریک‌تر در قسمت پایینی سپر قرار گرفته باشد. البته استتارهای انجام شده می‌توانند چشم ما را فریب دهند، این ظاهر تداعی‌گر سری قدیمی ۸ است، البته هنوز کمی برای نتیجه گیری زود است.

در قسمت عقب خودرو، به نظر نمی‌رسد هیچ‌چیز تکان‌دهنده‌ای وجود داشته باشد. طراحی گلگیر عقب این خودروی آزمایشی تا حدودی محدود است، هرچند گمان می‌رود بسته به سطح تریم و همین‌طور آپشن‌های ظاهری، حداقل چند انتخاب‌ دیگر وجود داشته باشد. عکاسان ما می‌گویند که این مدل، پیشرانه احتراقی معمولی دارد‌. اما ما می‌دانیم یک ورژن تماما الکتریکی با همین طراحی خارجی در دست ساخت است. همه مدل‌ها بر اساس یک پلت فرم کاملا جدید ساخته خواهند شد که شبیه به طراحی سری چهار خواهد بود.

متاسفانه باید اعلام کنیم که موتور V12 در مدل‌های نسل بعدی کنار گذاشته می‌شود و قدرتمندترین مدل سری ۷ در اصل پیشرانه‌ای خواهد داشت که با باتری کار می‌کند. بر اساس شایعات احتمالا حداقل از دو موتور الکتریکی استفاده خواهد شد. i7 M60 (این نام هنوز تایید نشده) می‌تواند حدودا ۶۶۰ اسب بخار قدرت داشته باشد.

حال باید دید که بی ام و چه برنامه هایی برای این سری محصول خود دارد؟ نظر شما چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا