Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بهره وام خرید رولز رویس از تویوتا پایین‌تر است!

به سختی می‌توانید کسی را پیدا کنید که بین خرید یک رولزرویس و تویوتا دو دل باشد. این دو شرکت دو بازار کاملا متفاوت دارند و مقایسه قیمت آنها کمی بی‌معنی است، اما  به هر حال، در صورتی که بخواهید از یکی از دو برند رولز رویس یا تویوتا، یک ماشین خریداری کنید، با دیدن تفاوت نرخ بهره‌ها سورپرایز خواهید شد، وام خرید یک ماشین از برند فوق‌العاده لوکس رولز رویس، بهره کمتری نسبت به وام خرید یک تویوتا دارد!

به گفته CarDirect، در حال حاضر می‌توانید رولز رویس فانتوم را با یک وام خرید به بهره ۱.۹ درصد و مهلت پرداخت ۷۲ ماه، خریداری کنید. بهتر آنکه، خریداران می‌توانند یک تخفیف بزرگ ۱۵,۰۰۰ دلاری هم دریافت کنند که به اعتبارات کارت APR ایشان برمی‌گردد. در حالی که، تویوتا کرولا، در حال حاضر، در کالیفرنیای جنوبی، نرخ بهره ۲.۹ درصدی برای بازپرداخت ۷۲ ماهه دارد و خبری از تخفیف قابل توجه نیست. باز هم می‌گوییم که می‌دانیم مقایسه این دو برند منطقی نیست و مقدار سودی که با این معامله نصیب مشتریان رولز رویس می‌شود در مقایسه با قیمت خودرو بسیار ناچیز است.

شایان ذکر است که ضعف به وجود آمده در خرید تویوتا با کمبود عرضه خودروهای جدید این شرکت در ارتباط است به همین خاطر گرفتن یک Manufacturer Incentive  برای تویوتا سخت شده، تا جایی که نرخ بهره برای خرید خودروهای کارکرده تویوتا بهتر از ماشین‌های نو این شرکت هستند. (Manufacturer Incentives معاملات خاصی هستند، مثلا وام‌هایی با بهره ۰٪ یا تخفیف‌های قابل توجه، که احتمالا در تبلیغات خودروهای جدید دیده‌اید، تولیدکنندگان هنگامی که کمپین‌هایی برای فروش مدل‌های خاص دارند یا به دلیل داشتن موجودی بالا تصمیم دارند فروش بیشتری دارند، بارها این معاملات را پیشنهاد می‌دهند.)

به گفته CarDirect این دومین ماه متوالی است که به نمایندگی‌های تویوتا گفته می‌شود تبلیغات قرارداد اجاره خودروهای جدید را متوقف کنند. اما این بدان معنا نیست که اجاره خودرو در دسترس نخواهد بود، صرفا دیگر به دلال‌ها اجازه نمی‌دهند مشتریان را مجبور به اجاره خودرو کنند تا بدین صورت تقاضا کاهش پیدا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.