Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سوپراسپرت Qiantu در نمایشگاه پکن به نمایش در آمد

شاید تا همین چندی پیش کمتر کسی به آینده خودروسازی چین خوش‌بین بود ولی حالا قدرت صنایع خودروسازی چین به حدی رسیده که به سمت طراحی سوپر خودروها حرکت کرده‌اند. K50 EVO نام سوپراسپرت کمپانی Qiantu چین است که برای نمایش به پکن آورده شده. مسئولان Qiantu به این نکته اشاره کرده‌اند که مدل فعلی آماده تولید انبوه شده و قرار است تا اواخر سال میلادی با قیمتی نزدیک به ۷۰۰.۰۰۰ یوآن یا ۱۰۸.۰۰۰ دلار آماده عرضه و رقابت با تسلا S شود. کارخانه این شرکت با ظرفیت تولید ۵۰.۰۰۰ خودرو در سال در شهر سوژو در استان جیانگ سو، چین واقع شده است. شرکت مذکور تصمیم دارد تا سال ۲۰۱۷ علاوه بر K50 دو نوع خودروی دیگر را بر روی خط تولید خود ببرد که با این تفاسیر یکی دیگر از محصولات K50 EVO خواهد بود یا شاید‌ هم قرار است این مدل جایگزین K50 شود.
qiantu-motor-china-k50-1-660x474

طراحان K50 EVO یک موتور الکتریکی بر روی محور جلو  نصب کرده‌اند و یک موتور دیگر نیز روی محور عقب سوار شده است. این دو موتور قدرت ۴۰۸ اسب بخاری را برای این خودرو فراهم می‌کند که بسیار قابل توجه است. همچنین حداکثر سرعت K50 EVO بیش از ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و می‌تواند در ۴.۶ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر را طی کند. با مقایسه  K50 EVO با K50 مشاهده می‌شود برای هر دو مدل از یک موتور استفاده شده است. همچنین برای تامین انرژی الکتریکی خودرو، پنل‌های خورشیدی به شکلی زیبا و نامحسوس بر روی سقف قرار داده شده اند.

فضای داخلی خودرو در مقایسه با محصول اولیه تغییراتی داشته و طراحان سعی کردند فضای بیشتری را در اختیار ۲ سرنشین قرار دهند. استفاده از پوشش داخلی قرمز و مشکی در کنار صفحه کیلومتر دیجیتالی با صفحه نمایش بزرگ همچنین قرار دادن یک صفحه لمسی بزرگ در وسط داشبورد، یک کابین اسپرت را پدید آورده‌ است.

qiantu-motor-china-k50-2a-660x490

علاوه بر کابین داخلی، چهره ظاهری این سوپراسپرت چینی نسبت به مدل قبلی یعنی K50 تغییراتی داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به سپر عقب جدید، دریچه‌های هوای جدید در جلو، چراغ‌های عقب و جلوی متفاوت و چرخ‌ها اشاره کرد. حتی با نگاه دقیق‌تر به رینگ‌ها، تغییرات جنس آلیاژ آن‌ها محسوس است. در کل طراحی ظاهری مدل جدید بسیار اسپرت‌تر و دلنشین‌تر نسبت به نسخه قبلی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.