مکمل بنزین
گوناگونتماشاخانهخبر

مدل‌های برقی و هیبریدی ونوسیا و کلوت برقی، محصولات مکث موتور در نمایشگاه تحول + فیلم

مکث موتور که زیرمجموعه شرکت ماموت است، در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، چهار محصول مختلف را به نمایش درآورده است. این خودروها شامل وانت کلوت برقی و سه محصول وارداتی برند ونوسیا می‌شود.

کلوت برقی مکث موتور

کتول برقی

ازآنجایی‌که تقریباً همه خودروسازان دولتی و خصوصی کشور تلاش کرده‌اند مدل‌های هیبریدی یا الکتریکی را برای نمایشگاه تحول آماده کنند، مکث موتور هم نسخه برقی وانت کلوت را با خود آورده است. این مدل به یک موتور الکتریکی روی دیفرانسیل عقب مجهز شده و صرفاً محرک عقب خواهد بود. کلوت برقی 174 اسب بخار قدرت و 330 نیوتن متر گشتاور دارد. برای این وانت یک پکیج باطری 65 کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده است که با هر بار شارژ کامل امکان پیمودن 300 کیلومتر را فراهم می‌کند. از طریق شارژ سریع هم می‌توان تا 80 درصد باطری‌ها را ظرف 45 دقیقه شارژ کرد. بااین‌حال، بعید به نظر می‌رسد که به‌زودی چنین خودروهایی را در جاده‌های کشور ببینیم.

ویدئو بررسی کلوت EV

برای دیدن ویدئو روی تصویر زیر کلیک کنید

 

 

ونوسیا V-Online DD-i

ونوسیا V-Online DD-i هیبریدی

از مدت‌ها پیش می‌دانستیم که مکث موتور قصد واردات سه محصول ونوسیا را دارد و به‌تازگی هم عرضه یکی از این خودروها یعنی کراس‌اوور V-Online را در سامانه خودروهای وارداتی آغاز کرده است. بااین‌حال، در نمایشگاه تحول مکث موتور برای اولین بار نسخه پلاگین‌هیبریدی V-Online را به نمایش درآورده است که با نام DD-i شناخته می‌شود. این مدل به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با 161 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور به همراه یک موتور الکتریکی با 201 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور مجهز است. V-Online DD-i به لطف پکیج باطری 18.4 کیلووات ساعتی می‌تواند تا 110 کیلومتر را به‌صورت تمام الکتریکی طی کند درحالی‌که برد کلی آن 1300 کیلومتر خواهد بود.

ونوسیا D60 EV

ونوسیا D60 EV برقی

یکی دیگر از محصولات پاک مکث موتور در نمایشگاه تحول، ونوسیا D60 EV یا برقی است. مکث موتور قصد عرضه D60 پلاس بنزینی را هم دارد که نسخه فیس‌لیفت D60 محسوب می‌شود اما نسخه الکتریکی بر اساس همان نمونه پیش از فیس‌لیفت ساخته شده و طراحی قدیمی‌تری دارد. D60 EV به یک موتور الکتریکی با 160 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور مجهز است که توسط یک پکیج باطری 47 کیلووات ساعتی تغذیه می‌شود. برد این خودرو با هر بار شارژ کامل باطری 420 کیلومتر خواهد بود و از طریق شارژ سریع باطری‌های آن از 30 تا 80 درصد ظرف نیم ساعت شارژ می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا