مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

شرایط فروش فردا SX5 همراه با تخفیف ویژه اعلام شد؛ گرانی و ارزانی یک شبه!

چندی پیش بود که باتوجه به افزایش وحشتناک قیمت محصولات شرکت خودروسازی فردا، مطلبی با عنوان خودکشی خودروسازی فردا با افزایش قیمت نجومی محصولات خود را منتشر کردیم. شرکت مذکور در ماه گذشته و در دو بار، قیمت کراس اوور SX5 را گران کرده و به 749 میلیون تومان رساند! خودرویی که با این قیمت، اصلا ارزش خرید بالایی نداشته و در گذشته هم به آن پرداخته بودیم.

این را هم بخوانید:

فردا SX5، خودرویی که نیامده محکوم به شکست است!

اما اکنون، گویا با این قیمت‌ها عرصه به خودروسازی فردا تنگ آمده و می‌توان دید که این شرکت، تصمیم گرفته تا فردا SX5 را با تخفیف بفروشد!

اما ساعاتی پیش بود که شرکت خودروسازی فردا، شرایط فروش جدید کراس اوور FMC SX5 را در سایت رسمی خود قرار داد. این طرح از فروش شرکت مذکور قرار است تا از روز هشتم مهرماه 1400 آغاز گردد. در رابطه با زمان پایان طرح فروش هم، چیز خاصی نمی‌شود گفت؛ زیرا خودروسازی فردا، نه تیراژ تولید بالایی دارد و نه استقبال کننده فراوان!

در طرح مذکور، قیمت فردا اس ایکس 5 همچنان 749 میلیون تومان بوده که با تخفیف اختصاص داده شده برای این شرایط فروش، در نهایت مشتریان و افراد باید 699 میلیون تومان را طی سه مرحله به حساب شرکت واریز نمایند. سود مشارکت 18 درصد اعلام شده و زمان تحویل خودرو نیز 120 روزه است. اما بهتر است بدانید که افراد در ابتدا و به عنوان پیش پرداخت، لازم است که مبلغی در حدود 349 میلیون و 500 هزار تومان را به حساب این شرکت خودروسازی واریز کند.

فروش فردا SX5 در کارخانه، تنها با شرایط اعلام شده امکان پذیر است و مشتریان می‌توانند با حضور در نمایندگی‌های مجاز شرکت خودروسازی فردا، اقدام به خرید خودرو کنند. مدل سال خودرو براساس سال 1400 بوده و طیف رنگی نیز سفید، مشکی و بژ است. لازم به ذکر است که کلیه هزینه‌های اعم از بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری نیز برعهده شرکت است.

 

بروز رسانی 10 مهر :

بر اساس اعلام نمایندگی فردا خودرو؛ تخفیف ذکر شده در آگهی لغو گردیده و خودرو با همان افزایش قیمت اعمال شده قبلی قابل خریداری است.

تصویر شرایط فروش

معرفی کوتاه فردا SX5

فردا SX5 دارای یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی بوده که با اتصال به گیربکس 5 سرعته CVT، توانایی تولید 123 اسب بخار، قدرت و 151 نیوتن متر، گشتاور را دارد. لازم به ذکر بوده که پیشرانه ۱٫۶ لیتری این خودرو از نوع ۴A92 میتسوبیشی بوده و دارای فناوری MIVEC است.

امکانات فردا SX5:

• سانروف دو حالته بازشو
• سیستم فرمان کمکی برقی
• چراغ روشنایی روز (دی لایت)
• سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو
• مانیتور لمسی همراه با دوربین دید عقب
• تنظیم برقی زوایای آینه‌های بغل
• سامانه کنترل پایداری به همراه سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
• سنسور نور
• دو ایربگ راننده و سرنشین
• سیستم نمایش دهنده فشار باد تایرها (TPMS)
• سیستم کروز کنترل

فردا SX5 با طول کلی ۴۵۱۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۱۲ میلی‌متر، ارتفاع ۱۷۲۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۲۰ میلی‌متری ساخته شده است. وزن خودرو نیز ۱۳۴۰ کیلوگرم اعلام گردیده است.

لازم به ذکر است که در جدیدترین سری تحویلی فردا اس ایکس5، این خودرو تغییراتی از جمله جایگزینی و نصب رینگ‌های هایما S7 توربو و هم‌چنین نصب سیستم استارت دکمه‌ای را داشته است.

 

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا