مکمل بنزین
رپورتاژ

آهنگ‌های شاد مناسب برای سفر با ماشین

قطعا از مهم‌ترین تاثیرات ویروس کرونا کم شدن سفرها برای هر یک از ما بوده است. حال اما بعد از گذشت دو سال از شروع این ویروس، کم‌کم دوباره سفرهایی که مدت‌ها از آن‌ها دور بودیم دوباره رو به آغاز دارند. خیلی از ما با توجه به هزینه‌های هواپیما، همچنان سفر با ماشین شخصی خود را ترجیح می‌دهیم. حال تصور کنید مسیری طولانی همچون تهران تا شیراز را طی می‌کنید. برای سر کردن سفری طولانی از اساسی‌ترین نیازها، نیاز به داشتن لیست آهنگ‌هایی است که بتواند خستگی سفر را از مسافران و راننده به در کند. در ادامه به معرفی چند آهنگ شاد جدید مناسب برای طول سفر با اتومبیل را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

خواننده‌هایی با آهنگ‌های شاد و انرژیک

سال‌های گذشته شاد رشد بسیار بسیار زیاد خوانندگان پاپ داخل ایران بوده‌ایم. از شکوفایی بهنام بانی و رضا بهرام تا جدیدترهایی همچون علی منتظری. پیشرفت و رقابت بسیار شدیدی که در انتشار ترانه‌های پاپ در کشور ایجاد شده است باعث بالا رفتن سطح آهنگ‌ها و همچنین تعدد در سبک‌های مختلف شده است. در راستای معرفی آهنگ‌هایی برای سفر که بتوانند حالمان را خوب کنند، به معرفی چند اثر از علی منتظری، مصطفی راغب، ایهام و مسعود صادقلو می‌پردازیم.

آهنگ جانان با صدای علی منتظری

علی منتظری از صداهای جوانی محسوب می‌شود که اتفاقاً در دوران کرونا شکوفا شد. کسی که با ترانه‌ی «ماهی» توانست به بالای جدول آهنگ‌های پرطرفدار پاپ برسد و بعد با ترانه‌ی شاد و ریتمیک «جانان» جای خود را بین جوانان شادپسند تثبیت کند. ما به شما دانلود آهنگ شاد جدید جانان با صدای علی منتظری را برای شروع سفرتان پیشنهاد می‌کنیم. هم‌خوانی با این ترانه بسیار دلنشین خواهد بود.

 

هم‌خوانی با ترانه‌ی تسلیم از راغب

مصطفی راغب یکی دو سال قبل از شروع کرونا کار حرفه‌ای خود را آغاز کرد. کسی که از ابتدا می‌دانست می‌خواست چه کند. هدف اون آهنگ‌های به اصطلاح حال خوب‌کن بود. این بار هم با جدیدترین ترانه‌ی خود به نام «تسلیم» حسابی اسمش را یک بار دیگر سر زبان‌ها انداخت. ترجیع‌بند آهنگ تسلیم راغب بسیار مناسب برای هم‌خوانی در ماشین است:

«راحت دل را دیدم که آوردی به چنگ
من تسلیمم دیگر بیا با من نجنگ

وای از عشق زیبا و شور انگیز هی

تو میخندی هی من دلم میریزه»

 

زیبا جان و تاب‌و‌تب از گروه ایهام

گروه ایهام یکی دیگر از گروه‌هایی است که ۳ سال گذشته، به شکل عجیبی رشد داشته است. البته که در ابتدا رشد و شهرت این گروه به خاطر حضور زانیار خسروی بود ولی مازیار لشنی با ۲ ترانه‌ی «تاب و تب» و «زیبا جان» به همه ثابت کرد که به تنهایی قادر به اجرای بی‌عیب و نقصی خواهد بود. هم تاب و تب و هم زیبا جان، که آخرین ترانه‌ی ایهام محسوب می‌شود، بسیار مناسب هم‌خوانی در سفر می‌باشند. هم ریتم مناسب و هم ترجیع‌بند بسیار عالی با اجرایی فوق‌العاده از مازیار لشنی عزیز. این ۲ آهنگ را به صورت ویژه‌ای به شما توصیه می‌نماییم.

 

مسعود صادقلو با شب‌آهنگی

این آهنگ را به احتمال زیاد قبلا هم شنیده‌اید و با آن هم‌خوانی کرده‌اید. تیتراژ برنامه‌ی شب‌آهنگی با صدای مسعود صادقلو. نیازی به توضیح ندارد که یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های سال گذشته بوده است و همچنان هم در جدول‌های موسیقی پاپ ایران جزو برترین‌ها محسوب می‌شود. تکه‌ی معروف این آهنگ را بارها شنیده‌اید و پیشنهاد ما هم‌خوانی با این آهنگ در طول سفر می‌باشد.

چطور لیست آهنگ‌های مناسب سفر پیدا کنیم؟

نگران نباشید، شما تنها کسی نیستید که با این سوال و مشکل مواجه شده‌اید. بارها و بارها از ما این سوال پرسیده شده است در حدی که ما به این فکر افتادیم که به بررسی پاسخ درست و جامعی برای این سوال برسیم. پس از بررسی‌های متعدد و دقیق بالاخره به لیستی دست یافتیم که کار همه‌ی مسافران را برای دانلود آهنگ شاد جدید ماشین به بهترین شکل ممکن راحت کرده است. طبق بررسی‌های ما این لیست هر هفته به نسبت آهنگ‌های جدیدی که وارد بازار موزیک فارسی می‌شوند با توجه به میزان شاد و ریتمیک بودن و همین‌طور نسبت دانلود و محبوبیت خود ترانه در فضاهای مجازی یا به عبارتی وایرال‌شدن یک موزیک شاد، آپدیت می‌شود. تیم تولیدکننده‌ی این لیست از افراد موسیقی‌شناس هستند و می‌توان گفت که باید خیال ما از بابت کیفیت این لیست آهنگ شاد راحت باشد. البته شما همچنین می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت که موزیکیشو نام دارد، نسبت به دانلود آهنگ جدید ایرانی که توسط خوانندگان مختلف، حتی در خطه‌های متفاوت محلی کشورمان خوانده می‌شوند نیز، اقدام نمایید.

امیدواریم از لیست پیشنهادی ما لذت برده باشید. چنانچه خود شما نیز آهنگ خاصی را مدنظر دارید، خوشحال می‌شویم که با ما و باقی مسافران در بخش نظرات مطرح بفرمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا