Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

ابلاغ رسمی افزایش 18 درصدی قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا + جدول قیمت‌ها

یک ماه پیش بود که مسئولین ایران خودرو، ناگهان خبر از افزایش قیمت محصولات خود داده و در پی آن نیز شرایط فروش فوری برخی محصولاتشان را اعلام کردند. پس از سر و صدای فراوان این تصمیم؛ دستور افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا؛ با دخالت شخص رئیس جمهور لغو و بررسی آن به کارگروه های تخصصی و ستاد تنظیم بازار محول شد!

حال پس از یک ماه بلاتکلیفی بازار خودرو و البته افزایش قیمت محصولات در بازار آزاد، دقایقی پیش، قبل از آنکه خبری از جلسه ستاد قیمت گذاری خودرو با مسئولین این دو مونتاژ کار داخلی منتشر شود؛ مسئولین این دو بنگاه دولتی طی نامه هایی جداگانه به بورس اوراق بهادار تهران، خبر از افزایش 18 درصدی محصولات خود دادند.

افزایش قیمت محصولات این دو کارخانه دولتی مشخص و واضح بود و تنها یک ماه بلاتکلیفی مردم و بازار خودرو و بورس، نتیجه دخالت مسئولین بالا دستی در تصمیم پیشین بود.

لیست افزایش قیمت محصولات ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو

 

نکته مهم : این قیمت‌ها خالص بهای کارخانه بوده و بدون در نظر گرفتن مبالغ مالیات، عوارض، بیمه و… است و در دعوتنامه تعهدات آذر ۱۴۰۰ با قیمت جدید صادر خواهد شد.

1 نظر
  1. genius می گوید

    جوانان و افرادی که از قبل ماشین ندارن که کلا از بازار حذفن و باید فقط نظاره گر باشن(!!!)اما کاش با همین قیمت‌های پرت و پلا میتونستن فروش بدون محدودیت و قرعه کشی با موعد تحویل ۶۰ روزه و نه یکساله داشته باشن که اونهم نمیتونن!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.