مکمل بنزین
رپورتاژ

کارمندان و سرمایه گذاران آلمانی چه خودروهایی سوار میشوند؟

یکی از جالب ترین موضوعاتی که برای بیشتر ایرانیان جای سوال است، این است که کارمندان و سرمایه گذاران آلمانی چه ماشین هایی را سوار می شوند؟ آیا قیمت ماشین در این کشور ها پایین است؟ چه برند هایی در کشور آلمان وجود دارد؟ برای خرید ماشین در آلمان چقدر باید پول داشته باشیم؟

کشور آلمان یکی از کشور های صنعتی پیشرفته می باشد که برند های مختلفی از ماشین را تولید و عرضه بازار می نماید. برند هایی مانند مرسدس بنز، پورشه، بی ام دبلیو و آئودی از دسته برند هایی هستند که این کشور آنها را تولید و عرضه بازار می کند. این کشور سال هاست به عنوان برترین خودروسازان در جهان شناخته شده است و تولید خودرو های بی نقص، با کیفیت و قدرتمند موجب شده که آلمان جایگاه خود را به مدت طولانی حفظ نماید. اولین ویژگی که خودروسازی کشور آلمان داراست، رشته تاریخی خودرو هایش می باشد؛ چرا که سال هاست ویژگی های بارز خودرو های تولید شده توسط این کشور در سراسر جهان زبان زد است.

ویژگی های دیگر این خودروسازی، استفاده از مهندسی پیشرفته با تکنولوژی های جدید در خودرو های تولید شده اش می باشد. کیفیت بالای ساخت و قدرت و سرعت این دستگاه ها موجب شده است که این برند ها در بازار محبوبیت زیادی داشته باشند. حال موضوع جالب اینجاست که در کشور آلمان کارمندان و سرمایه گذاران سوال چه خودرو هایی می شوند؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، وجود خودرو های با کیفیت در آلمان با قیمت و شرایط پرداخت مناسب موجب شده است که اکثر مردم آلمان از خودرو های مرسدس بنز، بی ان دبلیو و پورشه استفاده نمایند. خیلی از گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند، پس از ورود به آلمان خواهند دید که اکثر افراد از کارمندان تا سرمایه گذاران بزرگ سوار ماشین هایی چون مرسدس بنز و…هستند. این موضوع در نگاه اول متعجب کننده است؛ اما پس از مدتی خواهید فهمید که شرایط خرید ماشین در این کشور بسیار آسان است و تمامی افراد می توانند ماشین های گران قیمت با مدل مناسب را سوار شوند.

محبوب ترین شرکت های خودرو سازی آلمان

محبوب ترین شرکت های خودرو سازی در کشور آلمان

همانطور که گفتیم، برند های محبوب و معروفی در کشور آلمان تولید می شود که تمامی افراد می توانند با کمترین قیمت سوار بهترین ماشین شوند. محبوب ترین شرکت های خودرو سازی در آلمان عبارت است از:

  • شرکت مرسدس بنز

این شرکت بزرگ در سال 1926 در کشور آلمان، شهر اشتوتگارت تاسیس شد. این شرکت سازنده بهترین و لوکس ترین خودرو های آلمانی بود که تا به امروز با تلاش های بسیار به کار خود ادامه داده است. پس از تاسیس شرکت مرسدس بنز بسیاری از متقاضیان مهاجرت کاری به آلمان تصمیم گرفتند به این کشور بیایند تا بتوانند در این شرکت بزرگ و محبوب شروع به کار نمایند. با گذشت زمان، این شرکت با ترکیب تکنولوژی و سبکی نوآورانه، بازار را در دست گرفت و توانست لوکس ترین خودرو ها تولید و عرضه بازار نماید.

شرکت مرسدس بنز قدمتی دیرینه دارد. این شرکت ادامه کار قدیمی ترین سازنده های خودرو به نام های گوتلیب دایملر و کارن بنز است. این دو فرد، مخترع موتور 4 زمانه بودند که پس از مدتی کار شرکت مرسدس بنز را تاسیس کردند.

  • شرکت آئودی

از دیگر برند های محبوب و معروفی که در کشور آلمان تولید می شود، می توان به برند آئودی اشاره کرد. این برند در سال 1909 در کشور آلمان، شهر Ingolstadt تاسیس شد. این شرکت یکی از مهم ترین شرکت های  بزرگ در آلمان است که وظایف طراحی، مهندسی، تولید و توزیع وسایل نقلیه را در این کشور برعهده دارد. در اوایل تاسیس این شرکت، نام آن را با نام بنیانگذارش قرار داده بودند. شرکت اوت در جولای سال 1909 راه اندازی شد و به کمک 3 برند معتبر دیگر به نام های Horch،  DKW و Wanderer تشکیل شد.

همین امر نیز توضیحات جامعی را درباره لوگو این شرکت می دهد. 4 حلقه ای که بخشی از آنها مشترک است، تعهد این 4 شرکت به یک دیگر را نشان می دهد.

  • شرکت بی ام دبلیو یا BMW

یکی دیگر از شرکت هایی که در جهان محبوبیت زیادی دارد، شرکت BMW است. این شرکت در سال 1916 در آلمان، شهر مونیخ تاسیس شد. BMW مخفف عبارت Bayerische Motoren Werke می باشد که ظاهری منحصر به فرد و جوان پسند دارد. این شرکت توانست موتور ماشین های تولید شده را به شدت تقویت نماید و از این طریق موفقیت چشمگیری را در جهان تجربه کند. این شرکت انواع خودرو های سواری، لوکس، شاسی، نیمه شاسی، ورزشی و کامیون های وانت تولید و عرضه بازار کرده است. سرمایه گذاران این شرکت توانستند در مدت زمان کوتاهی، برند خود را به تمامی جهان معرفی نمایند.

شرکت BMW کار خود را در ابتدا با تولید موتور های هواپیما آغاز کرده بود که پس از آن در سال 1923 شروع به تولید موتور سیکلت کرد و پس از آن به تولید خودرو پرداخت و محصولات خود را راهی بازار نمود.

سرمایه گذاری در آلمان

  • شرکت فولکس واگن

از دیگر برند های محبوب در کشور آلمان، می توان به برند فولکس واگن اشاره کرد. این برند در سال 1937 تاسیس در آلمان، شهر ولفسبورگ تاسیس شد و توانست نظر بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کند. به شکل که مهاجرت سرمایه گذاری آلمان از کشور های دیگر بسیار زیاد شد. این شرکت به دستور هیتلر تاسیس شد تا تمامی مردم جامعه بتوانند آن را خریداری نمایند. تاسیس این برند درست زمانی بود که اغلب ماشین های تولید شده در آلمان، لوکس و گران قیمت بودند و این فرصتی برای دیگر اقشار جامعه بود تا بتوانند ماشین داشته باشند.

با گذشت زمان، فولکس واگن توانست جایگاه مناسبی را در آلمان به دست آورد و ماشین هایی را تولید و عرضه بازار کند که بسیاری از سرمایه گذاران نسبت به خرید آن اقدام نمایند. ماشین هایی از جمله لامبورگینی، رولز رویس، اسکودا، بوگاتی و بنتلی. ساختار جذاب و سرعت فوق العاده این دسته از ماشین ها موجب محبوبیت بیشتر شرکت فولکس واگن بین جهان شد.

  • شرکت پورشه

یکی دیگر از برند های محبوب و دوست داشتنی در جهان، برند پورشه می باشد. این شرکت در سال 1931 در آلمان، شهر اشتوتگارت تاسیس شد. در اوایل تاسیس شرکت پورشه، این شرکت در زمینه طراحی و توسعه موتور های اتومبیل ها فعالیت می کرد؛ اما با گذشت زمان اقدام به تولید خودرو های لوکس و اسپرت کرد. اوج محبوبیت این برند در اواخر دهه 80 و 90 میلادی بود؛ چرا که اکثر جوانان و ورزشکاران از این خودرو استقبال بی نظیری کردند.

اولین محصولی که شرکت پورشه تولید کرد، در سال 1948 به نام پورشه 356 بود. طراحی این اتومبیل زیبا را فردیناند پورشه انجام داده بود که بلافاصله پس از آن در بستر بیماری افتاد و تولید این ماشین را پسرش به پایان رساند.

به طور کلی، هزینه خرید خودرو در آلمان پایین و مقرون به صرفه است؛ علاوه بر این، افراد می توانند با شرایط خاص هم این خودرو ها را خریداری نمایند. این خرید آسان و به صرفه تنها به این خاطر است که برند مرسدس بنز، BMW1، آئودی، فولکس واگن و… در این کشور تاسیس شده است و هزینه ای را جز هزینه های تولید و ساخت را بر روی خودرو هایش قرار نمی دهد؛ اما قسمت این خودرو های لوکس در سایر کشور های جهان کمی بالاتر از آلمان است و این بالاتر بودن قیمت نیز علت های منحصر به خود را داراست. علاوه بر این، گردشگران با ورود به کشور آلمان نباید متعجب شوند که چگونه تمامی مردم این کشور دارای لوکس ترین خودرو های جهان هستند؛ چرا که این برند های لوکس در کشور آلمان تولید و عرضه می شود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت به آلمان از طریق کار هست. کسانی که مهاجرت میکنند چون حقوق میگیرند دغدغه مالی مثل کسانی که مهاجرت تحصیلی میکنند ندارند. من پیشنهاد میکنم وقتی مهاجرت کردین حتما موزه bmw سر بزنید. فوق العادس!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا