مکمل بنزین
خبر

آخرین مدل آئودی R8 Spyder به نمایش گذاشته شد!

audi-r8-spyder-neckarsulm-display-5

آخرین مدل زرد رنگ از آئودی R8 V10 Spyde در Neckarsulm تا ۱۴ می ۲۰۱۶ به نمایش گذاشته شده است. خریدارانی که قصد خرید آخرین مدل اسپایدر را دارند و می‌خواهند با این خودرو ۵۴۰ اسب بخاری بیشتر آشنا شوند باید به Neckarsulm در آلمان سفر کنند تا این خودرو را از نزدیک بررسی نمایند. از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به بکارگیری گسترده فیبرکربن در ساخت بدنه، همچنین دریچه‌های هوای جدید در قسمت‌های مختلف کابین و صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی داخل کابین اشاره کرد. از برترین مشخه‌های R8 اسپایدار سقف جمع شونده آن است. که برای کاهش هرچه بیشترِ وزن، مهندسان آئودی از پارچه ای بسیار سبک به عنوان سقف استفاده کرده اند.

مکانیزم باز و بسته کردن سقف تنها در ۲۰ ثانیه و تا حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت به وظیفه ی خود عمل می کند. پیشرانه قدرتمند این خودرو می‌تواند ۵۴۰ اسب بخار قدرت را در گشتاور ۵۴۰ نیوتن‌متر در اختیار راننده قرار دهد و تنها در ۳.۶ ثانیه خودرو را از شتاب صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو ۳۱۷ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

audi-r8-spyder-neckarsulm-display-10

پیش از این آخرین مدل اسپایدر با همین رنگ در نمایشگاه نیویورک به نمایش گذاشته شده بود و این دومین فرصت برای دیدن این محصول زیبا از نزدیک خواهد بود.در آلمان کسانی که بخواهند یک R8 V10 Spyder را در پارکینگ خود داشته باشند باید حدود 179,000 یورو به عنوان قیمت پایه این خودرو پرداخت کنند، البته هنوز قیمت رسمی محصول زرد رنگ آئودی اعلام نشده است.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا