مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

منصوری یک تصویر از پروژه آینده خود منتشر کرد!

13884_mansory-unveils-first-image-of-bentley-bentayga-tuning-package-107383_1

انتخاب هوشمندانه یکی از ویژگی‌های یک شرکت تیونر موفق است که منصوری این گزینه را از همان ابتدا تا به حال داشته است. این تیونر ایرانی، آلمانی به سراغ یکی از لوکس‌ترین و سریع‌ترین خودروی شاسی بلند جهان یعنی بنتلی بنتایگا رفته تا با تغییرات مختلف در آن به یک خودرو منحصربه‌فردتر دست پیدا کند.

منصوری که سابقه درخشانی در تیونینگ دارد، توانایی تبدیل بدترین خودروها را به یک محصول قابل قبول و عالی دارد. اگرچه در تصویر پیش نمایش چیز زیادی دیده نمی‌شود اما انتظار ما یک کیت بدنه شگفت انگیز و عالی از این تیونر معروف است؛ البته ما می‌توانیم از همین تصاویر به برخی تغییرات ظاهری مانند جلوپنجره  همراه با درپوش موتور فیبرکربنی و تغییرات کلی در قسمت سپرها پی ببریم.

منصوری هیچ اطلاعاتی از تغییرات خود در زیرکاپوت این بنتلی منتشر نکرده، اما ما می‌دانیم منصوری با کوچکترین تغییرات در موتور W12 بنتلی بنتایگا با ۷۰۰ اسب بخار قدرت، می‌تواند این موتور را بسیار شگفت‌انگیز تر از آنچه که هست، تبدیل کند. فضای داخلی نیز در تیونینگ خودرو تغییر خواهد کرد ولی ما به‌جای هرگونه حدس زدن راجع به تغییراتی که منصوری احتمالا بر روی این خودرو اعمال خواهد کرد، ترجیح می‌دهیم صبر کنیم تا به‌طور رسمی این هیولا رونمایی شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا