مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاه دقیقی به طراحی نسل جدید بی‌ام‌و سری 7

نسل بعدی بی‌ام‌و سری 7 به‌زودی معرفی خواهد شد زیرا این شرکت آلمانی رسماً خبر از معرفی کامل سدان پرچم‌دار خود همراه با نسخه تمام الکتریکی آن که i7 نام دارد در ماه آینده خبر داده است. بی‌ام‌و قبلاً بارها تیزرهای مختلفی از این خودرو منتشر کرده و عکاسان جاسوس نیز پروتوتاپ‌های آن را در مکان‌های مختلفی در سراسر جهان شکار کرده‌اند. حال بر اساس این تصاویر جاسوسی و تیزرها، وب‌سایت روسی Kolesa دو رندر بسیار دقیق از ظاهر نسل جدید سری 7 طراحی کرده است.

البته هنوز هم نمی‌توان این رندرها را کاملاً مطابق با واقعیت دانست اما با توجه به چیزی که تاکنون در تصاویر جاسوسی و تیزرها دیده‌ایم، این درواقع دقیق‌ترین پیش‌نمایشی است که تاکنون از سری 7 جدید ارائه شده است. این رندرها اما هم خبرهای خوب و هم بد را به دنبال دارند. بیایید با خبر خوب شروع کنیم. نسل جدید سری 7 و همین‌طور نسخه الکتریکی i7 زبان طراحی کاملاً جدیدی را در پیش گرفته‌اند. البته نسل کنونی سری 7 بسیار زیبا است و این را نمی‌توان انکار کرد ولی ما کمی به رویکرد تکاملی در طراحی‌های بی‌ام‌و عادت کرده‌ایم. با توجه به این رندرها، سدان پرچم‌دار جدید این شرکت ظاهر کلی باشکوه خود را حفظ خواهد کرد ولی آن را با طراحی جلویی کاملاً تازه‌ای ترکیب می‌کند.

حال سراغ خبر بد می‌رویم. همان‌طور که مشاهده می‌کنیم، طراحی جلوی سری 7 با چراغ‌های دوقسمتی کاملاً بحث‌برانگیز به نظر می‌رسد. البته مطمئناً مثل M3 و M4 جدید، به این طراحی هم عادت خواهیم کرد اما حداقل در ابتدا هضم آن کمی دشوار خواهد بود. درهرحال، برای دیدن نسل بعدی سری 7 هیجان‌زده هستیم. در حال حاضر میدانیم که قوی‌ترین نسخه این خودرو مدل الکتریکی i7 با قدرتی بیش از 600 اسب بخار خواهد بود اما نسخه پرچم‌دار بنزینی این خانواده یعنی مدل 760i نیز با پیشرانه V8 هیبریدی هم می‌تواند قدرتی در همین حدود داشته باشد. رونمایی رسمی از نسل جدید بی‌ام‌و سری 7 در 31 فرودین صورت خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. معرکه!!! ولی ماشینهای ایتالیایی هم دست کمی از بی ام و ندارند!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا