مکمل بنزین
گوناگونخبر

حالا دیگر تقریبا مطمئنیم که جیپ برای رویداد Ester Safari چه برنامه‌هایی دارد

جیپ از 9 تا 17 آوریل 2022، در Moab، Utah خواهد بود. می‌توان گفت که این یک سنت سالانه برای جیپ است، این برند که بر ساخت خودروهای آفرود متمرکز است، در رویداد Ester Safari، مدل‌های خاص جیپ، one-offها و خودروهای مفهومی را به نمایش خواهد گذاشت. بخش دیگری از این رویداد، نمایش مجموعه‌ای از تصاویرِ تیزر را شامل می‌شود که توسط “Jeep Easter Safari”، یکی از برندهای متعلق به Stellantis، منتشر می‌شوند.

در ادامه این مطلب، می‌توانید جدیدترین تصاویر تیزر جیپ را مشاهده کنید. با نزدیک‌تر شدن روز عید پاک، تصاویر بیشتر و واضح‌تر می‌شوند و تیزر چند کانسپت منتشر می‌شو. حال که زمان انتشار تیزر رسمی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود، عکس‌هایی که منتشر شده‌اند آنقدر واضح هستند که بتوانیم حدس بزنیم یکی از آن خودروها چه می‌تواند باشد.

آخرین باری که جیپ تیزر Ester Safari را منتشر کرد، ما حدس زدیم که برجسته‌ترین برنامه جیپ برای این رویداد، رونمایی از اولین جیپ گلادیاتور 4xe است که به منظور آن که در خط تولید این برند، در کنار جیپ رانگلر هیبریدی فعلی قرار بگیرد ساخته شده است. به نظر می‌رسد که این عکس‌ها به تئوری ما مشروعیت می‌بخشند، چرا که همراه آن متنی به شرح زیر آمده است: “این کانسپت جدیدترین نوآوری‌های سفارشی Jeep Performance Parts و Mopar را در خود جای داده است، و آماده است تا توانایی افسانه‌ای 4×4 و قدرت هیبریدی پلاگین 4x آفرود که منحصر به کلاس خود است را در برخی از سخت‌ترین مسیرهای جهان به رخ بکشد.”

جیپ همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که این کانسپت، آزادی جیپ را در فضای باز و صحرایی به حداکثر می‌رساند. با توجه به تیزر به نظر می‌رسد خودرو چهار در باشد، اما بدون ستون C، این احتمالا به خاطر آن است که جیپ تصمیم داشته یک اتومبیل روباز ارائه دهد.

جزئیات دیگری که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، درها هستند، که دارای یک ناحیه بالابرنده در قسمت جلویی هستند، درست در محلی که آینه بغل وصل شده است -جزئیاتی که در هیچ رانگلر یا گلادیاتور دیگری دیده نمی‌شود. همچنین به سختی می‌توان برگردان‌های Rubicon را در بالای قوس چرخ جلو تشخیص داد، به نظر می‌رسد آن‌ها برگردان‌های استاندارد هستند و نه «Ru31-CON/4XE» که در تیزر قبلی (بالا) دیده شده بود.

با استناد به تیزرهایی که تا به حال منتشر شده‌اند، انتظار می‌رود حداقل سه مفهوم جدید ارائه شود. در حال حاضر همه ما مطمئن هستیم که این خودرو یک گلادیاتور است، دو خودرو دیگر می‌توانند هیبریدی‌های رنگلر اصلاح شده باشند، یا خیلی ساده، تیزرها می‌توانند تنها نمایشی از لوازم جانبی جدید برای گلادیاتور باشد، مثلا، روف رک که در یکی از عکس‌ها دیده می‌شود. هنوز هیچ چیز قطعی نشده است، اما ما تا زمانی که چیپ به ما ثابت کند که اشتباه فکر می‌کردیم، مطمئنیم که یکی از خودروها Gladiator 4xe است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا