مکمل بنزین
گوناگونخبر

انصراف بیش از 12 هزار نفر از خرید تسلا مدل 3!

کمپانی تسلا اعلام کرده که در حال حاضر، بیش از 373 هزار سفارش برای تولید خودروی تسلا مدل 3، به ثبت رسیده است. نمونه اولیه مدل 3 رسما در تاریخ 31 مارس سال جاری میلادی رونمایی شد و پس از آن صدها هزار نفر با پیش پرداخت 1000 دلار،  نسبت به خرید این خودرو اقدام کردند. تعداد کل سفارشات به ثبت رسیده برای خرید مدل 3، بیش از 400 هزار عدد بوده؛ که این تعداد با انصراف 12.200 هزار نفر، به 373 هزار سفارش رسیده است.

tesla-model-3

با وجود لغو سفارشات تعدادی از مردم؛ هنوز هم تعداد سفارشات به ثبت رسیده برای خرید مدل 3 قابل توجه است. این خودرو که هنوز نمونه نهایی آن آماده نشده و گفته می‌شود که تا پایان ژوئن، مدل نهایی آن تولید خواهد شد؛ زودتر از نیمه دوم سال 2017 عرضه نمی‌شود.

مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک؛ امیدوار است که تعداد تولیدات خود را از 100 هزار دستگاه به 200 هزار دستگاه در سال 2017 برساند و درنهایت این کمپانی تا سال 2018، بیش از 500 هزار خودرو تولید کند. حال بسیاری از مردم منتظر نشسته‌اند تا خودروی خود را تحویل بگیرند. این یعنی اگر شما امروز نسبت به خرید و سفارش مدل 3 اقدام کنید؛ خودروی خود را شاید دو سال دیگر تحویل بگیرید!

تسلا برای سرعت بخشیدن به روند تولید خودروهایش؛ 1.4 میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد تا به هدف تولید 500 هزار دستگاه مدل 3 در سال 2018 برسد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا