مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه نسخه R-Line Plus خودروی Touareg در انگلستان!

کمپانی فولکس‌واگن نسخه‌ای ویژه‌ از خودروی Touareg را با نامTouareg R-Line Plus؛ برای عرضه در انگلستان در نظر گرفته است. خریداران انگلستانی هم اکنون با پرداخت 48095 پوند؛ می‌توانند اقدام به ثبت سفارش R-Line Plus Touareg کنند.

volkswagen-touareg-r-line-plus

بزرگترین تغییرات بصری R-Line Plus Touareg مربوط به استفاده از چرخ‌هایی 21 اینچی با طراحی جدید، به جای چرخ‌های 20 اینچی گذشته است. اما نکته مهم اینجاست که این خودرو با استفاده از دوربین‌های عقب، جلو و زاویه‌ای خود، یک منظره 360 درجه‌ای از فضای بیرونی خودرو در اختیار راننده قرار می‌دهد.

volkswagen-touareg-r-line-plus7

در داخل کابین از رنگ‌هایی سیاه و سفید برای تزئین محیط استفاده شده و صندلی‌ها با روکش چرم باکیفیتی پوشیده شده‌اند. فولکس‌واگن اعلام کرده است که در صورت سفارش تجهیزات اضافی برای R-Line Plus Touareg، باید  3255 پوند به صورت جداگانه پرداخت کرد.

volkswagen-touareg-r-line-plus77

این شاسی‌بلند با دو موتور دیزلی 3 لیتری عرضه می‌شود که خریداران بسته به نیاز و مبلغ پرداختی خود باید بین نسخه 204 و 262 اسب بخاری، یکی را برگزینند.

R-Line Plus Touareg قدرت موتور را با استفاده از یک گیربکس هشت سرعته به تمام چرخها منتقل می‌کند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا