مکمل بنزین
گوناگونخبر

سانگ‌یانگ و عرضه شاسی‌بلند الکتریکی در سال 2019

کمپانی سانگ‌یانگ حدود شش سال پیش تا مرز ورشکستگی و نابودی کامل پیش رفت و تنها با سرمایه‌گذاری ماهیندرا از انقراض نجات یافت. از آن زمان به بعد هیچکس آینده خوب و روشنی برای سانگ‌یانگ پیش‌بینی نکرد؛ اما گذشت زمان ثابت کرد که این کمپانی، برای آینده خود برنامه‌ریزی وسیعی کرده و به این زودی‌ها از صحنه رقابت خودروسازان جهانی کنار نمی‌رود. اکنون براساس گزارش AutoMarket؛ به نظر می‌رسد که سانگ‌یانگ در حال برنامه‌ریزی برای تولید یک شاسی‌بلند کاملا الکتریکی است.

ssangyong-siv-2-debut-in-geneva1

براساس این گزارش؛ شاسی‌بلند مذکور با نام C300 شناخته شده و سال آینده به تولید خواهد رسید. احتمالا این خودرو در سال 2019 عرضه شده و با توجه به تقاضای ماهیندرا؛ دارای یک طراحی جذاب و ویژه، نسبت به مدل‌های قبلی سانگ‌یانگ است. براساس اطلاعات انتشار یافته؛ سانگ‌یانگ در سال 2018 یک وانت و یک کانسپ معرفی خواهد کرد که به احتمال قوی؛ کانسپت مذکور همان خودروی مورد بحث ما خواهد بود.

همچنین کمپانی سانگ‌یانگ برای عرضه محصولاتش در ایالات‌متحده، حدود 100 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده و به دنبال یک نام جدید برای محصولات خود است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا