مکمل بنزین
رپورتاژ

بهترین مدل های کفپوش ماشین موجود در بازار کدامند؟

کفپوش  خودرو یکی از مهم ترین لوازم جانبی های خودرو می باشد. همانطور که فرش باعث زیبایی خانه می شود کفپوش ماشین نیز یکی از علت های اصلی زیبایی ماشین شما است .

 وظیفه کفپوش خودرو جلوگیری از آسیب رسیدن به پوشش کف خودرو و سهلولت در نظافت خودرو می باشد و نقش به سزایی در زیبایی خودرو ایفا می کند رنگ، طرح و جنس کفپوش بسیار حائز اهمیت است برای خرید کفپوش ماشین باید با ویژگی های آن آشنا شوید.

در این مقاله سعی بر آن داریم مدل های مختلف کفپوش را از لحاظ متریال، نوع جنس و کاربرد آن موردر نقد و برسی قرار دهیم ؛ تا شما عزیزان هنگام خرید بتوانید با آگاهی کامل از مزایا و معایب آن ، بهترین مدل کفپوش خودرو را برای ماشین خود انتخاب کنید.

کفپوش سه بعدی مدل لوکس سهیل

یکی از پرفروش ترین مدل های کفپوش خودرو موجود در بازار در چند سال اخیر کفپایی های سه بعدی مدل لوکس سهیل هستند که طبق برسی هایی که تیم ما انجام داده این نوع کفپوش ها با توجه به کیفیت ومتریال به کار برده در آن ها و همچنین تنوع رنگی بالا و قیمت مناسب جزو محبوب ترین و پرفروش ترین کفی های بازار بوده اند.

که در ادامه سعی میکنم  به ویژگی ها و مزایای این کفپوش ها بپردازیم.

کفپوش کوییک مدل لوکس سهیل

ویژگی ها و مزایای کفپوش سه بعدی ماشین مدل لوکس سهیل

1-الگو برداری سه بعدی از کف خودرو 

در طراحی و تولید این کفپوش ماشین از الگو برداری لیزری و اسکن لیزری از کف خودروها کفپوش ها کاملا قالبی استاندارد دارد. به همین دلیل دیگر آب و خاک ازلبه های آن عبور نمی کند.

به اصطلاح ، این کفپوش ها فیت کف خودروی شما می باشد

2- وجود شیارها در طراحی ظاهری کفپوش سه بعدی مدل لوکس سهیل

این شیارها باعث می شود که در صورت ریختن مایعات بر روی کفپوش آب به راحتی نفوذ نکند و مایعات ریخته شده به وسیله شیارها به قسمت های انتهایی سوق داده شود و از کثیف شدن موکت اصلی خودرو جلوگیری می کند .

3- شستشوی آسان و سریع

به دلیل سهولت در جابجایی این کفپوش ها شما به راحتی می توانید آنها را از خودرو خارج کنید و پس از شستشو در جای خود قرار دهید ، لازم به ذکر است در صورتی که آب در دسترس نباشد به دلیل جنس مرغوب آن میتوانید با یک دستمال نمناک آن را پاکیزه کنید.

5-  لایه داخلی از جنس چرم است

جنس این کفپوش ها از بهترین چرم موجود در بازار استفاده می شود و برخلاف برخی از چرم ها که بوی نامطبوعی دارند فضای خودروی شما را مطبوع و دلپذیر می کند و بوی بد و کثیفی به راحتی جذب آن نمی شود؛ در تابستان تغییر شکل نمی دهد و در زمستان حالت شکنندگی نخواهد داشت .

6- جنس پشت کفپوش از موکت است

این موکت ها از لغزش کفپایی ها در خودرو جلوگیری می کند وجابجایی کفپوش و برخورد آن با پدال ها را به حداقل می رساند و موجب آسایش برای سرنشینان می شود.

7- استفاده پلیت pvc در قسمت راننده  

این صفحه از جنس پلاستیک فشرده شده می باشد که نه زنگ میزند نه آسیب می بیند و باعث می شود تا هنگام استفاده از پدال ها پای خود را روی آن قرار دهید و پای شما مدام با کفی برخورد نکند و لغزش و آسیب دیدگی کفپوش خودرو را به حداقل می رساند و از فرسایش آن جلوگیری می کند.

چگونه کفپوش سه بعدی مدل لوکس سهیل را خریداری کنیم؟

اگر قصد خرید این کفپوش خودرو را دارید میتوانید با مراجعه به فروشگاه های لوکس خودرو در شهرتون این کفپوش را خریداری کنید.

البته به این نوع کفپایی، کفپوش (لقمه ای) نیز می گویند.

اما اگر قصد خرید اینترنتی این برند از کفپوش را دارید میتوانید آن را مستقیم از سایت  خود تولیدی این مدل کفپوش یعنی لوکس سهیل خریداری کنید.

به عنوان مثال با مرجعه به سایت لوکس سهیل میتوانید مدل های مختلف کفپوش پراید را ببینید.

کفپوش های پنج بعدی خودرو

کفپوش های پنج بعدی نسل پیشرفته ای از کفپوش های سه بعدی هستند که با ارتقا خصوصیات آن جزو بهترین مدل های کفپوش موجود در بازارقرار گرفته اند؛ علاوه بر داشتن تمام ویژگی های کفپوش سه بعدی چند ویژگی دیگر به آن اضافه شده است لازم به ذکر است قیمت این کفپوش نسبت به همه ی کفپوش های موجود در بازار کمی بالاتر است و شاید یکی از علت هایی که مورد توجه همگان قرار نگرفته این است که از نظر قیمت مقرون به صرفه نیست ولی نباید از کیفیت بالای آن غافل شد .

کفپوش پنج بعدی خودرو

ویژگی های کفپوش پنج بعدی ماشین

1- لبه های بسیار بلند با ضخامت بالا

این لبه ها بسیار بلند تر از لبه های کفپوش های سه بعدی هستند و نفوذ گرد و غبار و مایعات را به صفر رسانده است

2-  کیفیت ساختاری و عمر مفید بالا

3- تنوع رنگ بالا که زیبایی فضای داخلی خودرو را فراهم میکند

4- پوشش صد در صدی کف خودرو

اگر قصد خرید این نوع از کفپوش ها را نیز داشتید با مراجعه به لوکس فروشی های خودرو میتوانید آن ها را تهیه کنید و اگر قصد خرید اینترنتی این مدل را داشتید میتوانید (کفپوش پنج بعدی + اسم خودرو + لوکس سهیل ) را در گوگل سرچ کنید و به راحتی این کفپوش را خریداری کنید.

 کفپوش لاستیکی ماشین

یکی از انواع کفپوش های خودرو کفپوش های لاستیکی هستند این نوع کفپوش ها در بازار موجود بوده و گاها هنگام خرید برخی ماشین ها به صورت رایگان به خریدار عرضه می شوند در واقع یکی از ارزان ترین و ساده ترین کفپوش های موجود در بازار هستند.

ویژگی های کفپوش لاستیکی(ژله ای)

1- ماندگاری بالایی دارند

2- به دلیل سطح بافت کفپوش مانع حرکت پدال ها نمی شوند بعضی رانندگان با این کفپوش احساس راحتی می کنند

معایب کفپوش های لاستیکی

1- وزن سنگین

2- پوشش ندادن تمام سطح کف خودرو

3- لغزندگی آن زیرپا

4- به دلیل رنگ سیاه کمکی به زیبایی ماشین نمی کند

5- نیاز به شستشوی مرتب دارد

کفپوش های حصیری (وینیلی) ماشین

این نوع کفپوش ها حصیری نامیده می شوند از جنس وینیل تولید شده و نسبت به لاستیکی ها دوام بیشتری دارد از خصوصیات این کفپوش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- به راحتی در بازار در دسترس هستند

2- در انواع مختلف برای ماشین های مختلف سا خته شده است

3-  در کف ماشین لغزش ندارد

4-  به دلیل برجستگی های که در پشت خود دارد به خوبی به کف ماشین میچسبد

کفپوش های موکتی خودرو

این نوع کفپوش ها ضخیم هستند و دوام بالایی دارند از جنس موکت می باشد و به دلیل جنسی که دارند گرد و غبار را به راحتی به خود جذب می کنند و این یکی از دلایلی است که محبوبیت چندانی در بازار جهانی ندارد .

مزایای کفپوش موکتی

1- قیمت مناسب ( به نسبت متریال استفاده شده قیمت مناسبی دارند)

2- بدون لغزش( زیر پای سرنشین های خودرو لیز نمی خورند)

3- دوام بالا ( با توجه به متریال استفاده شده در تولید آن ها دوام و استحکام و ماندگاری بالایی دارند)

معایب کفپوش های موکتی

1- نظافت آن بسیار سخت می باشد

2- در صورت شستشو باید در جایی قرار گیرد تا کاملا خشک شود

3- در صورت نمدار بودن بوی نامطبوعی در فضا می پیچد

4- در صورت ریخته شدن مایعات به روی کفی کاملا جذب می شود و نظافت آن بسیار سخت می شود.

تا اینجا این مقاله سعی کردیم تمام مدل های کفپوش موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. اما در انتها این مطلب به یک نتیجه گیری میپردازیم و به شما پیشنهاد میکنیم که کدام مدل کفپوش ماشین را بخرید و از کجا آن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

نتیجه گیری

یک کفپوش خوب باید به صورت کامل قسمت کف خودرو را بپوشاند و دارای روی چرمی باشد که علاوه بر حفظ نظافت خودرو شما، فضای داخلی خودرو شما را نیز زیبا کنید.

همچنین دارای تنوع رنگی باشد که با سایر عناصر داخلی خودرو شما ست شود. و همچنین شست و شو آن راحت باشد.

که طبق این موارد بالا به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد کفپوش خودرو داشتید بین تمامی مدل های بالا دو مدل

1- کفپوش سه بعدی مدل لوکس سهیل

2- کفپوش پنج بعدی خودرو

را خریداری کنید.

هر دو مدل این کفپوش تمامی ویژگی های یک کفپوش خوب را دارند و تنها تفاوت آن ها در لبه های کناری آن ها می باشد. که در کفپوش های پنج بعدی این لبه ها بلند تر هستند و زیبایی بیشتری به خودرو شما می دهند. البته از لحاظ قیمتی کفپوش های سه بعدی ارزان تر هستند.

کفپوش های سه بعدی  و پنج بعدی مدل لوکس سهیل را از کجا تهیه کنیم؟

شما میتوانید جهت خرید این مدل از کفپوش ها به سایت تولیدکننده این کفپوش یعنی لوکس سهیل مراجعه کنید و به راحتی و با قیمت مناسب آن ها را خریداری کنید

نشانی سایت: luxsoheil.com

و یا همچنین می توانید با شماره تماس های بخش فروش کارخانه تولید کفپوش لوکس سهیل تماس بگیرید و محصول مد نطر خودتان را سفارش دهید.

شماره تماس: 02155200711

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا