Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با پژو 301، خودروی آینده ایران خودرو بیشتر آشنا شوید!

باید قبول کنیم که در حال حاضر محصولات کمپانی پژو در ایران بیش از هر سازنده دیگری به چشم می‌خورد و در این میان نیز تمام این محصولات با استقبال خوب خریداران مواجه شده‌اند. خیابان‌های ایران اکنون میزبان پژو 206، پژو 207، پژو پارس، پژو 405 و سایر محصولات این کمپانی هستند که در بین تمام آن‌ها برخی خودرو‌های جدید پژو نیز به چشم می‌خورد که البته در داخل ایران تولید نمی‌شوند.

Peugeot_301

[aparat]4pAVg[/aparat]

قبل از توافقات هسته‌ای، ایران خودرو اعلام کرد که پژو تصمیم دارد یک محصول جدید و خانوادگی خود را در این کمپانی به تولید برساند و البته گویا بعد از توافقات هسته‌ای این ارتباطات هرچه بیشتر و بهتر خواهد بود. گفته می‌شود که این خودرو پژو 301 نامیده خواهد شد و پژو در نام گذاری آن سعی کرده کمی متفاوت عمل کند و بر اساس محصولات پیشین، این خودرو می‌بایست پژو 309 نام می‌گرفت که در خصوص نام آن شاهد یک عقب گرد هستیم.

1-301-front-tracking_1

این خودرو می‌تواند سه نوع موتور را درون خود میزبانی کند که فعلا معلوم نیست ایران خودرو تصمیم دارد کدام نوع از موتور را روانه بازار سازد و البته در خصوص جعبه دنده آن نیز فعلا اطلاعاتی منتشر نشده است که آیا شاهد نسخه اتوماتیک خواهیم بود و یا دستی و یا شاهد هر دو.

peugeot-301-1-2-mt-access

[aparat]n3QLY[/aparat]

این خودرو یک محصول خانوادگی است و درون آن پنج نفر می‌توانند به راحتی بنشینند. طراحی داخلی این خودرو بسیار دوست داشتنی است و حس یک خودروی میان‌رده و ارزان قیمت را تداعی نمی‌کند و فرمان و داشبورد به خوبی جلوه نمایی می‌کنند. طراحی خارجی خودرو نیز زیبا و البته ساده است تا بتواند در دل اغلب افراد بنشیند. گفته می‌شود که پژو 301 رقیبی برای رنو لوگان یا همان تندر 90 محسوب خواهد شد اما فعلا بر اساس اطلاعاتی که از قیمت این محصول منتشر شده است، از این لحاظ اصلا شبیه به تندر 90 نیست؛ زیرا تندر حدود 40 میلیون تومان قیمت دارد اما گفته می‌شود پژو 301 با قیمت 60 میلیون تومان روانه بازار خواهد شد.

2014_Peugeot_301_Interior_2

این خودرو دارای آپشن‌هایی نظیر سان‌روف، ورود بدون کلید و… نیز است که برخی از آن‌ها در نسخه عادی دستگاه وجود ندارند. فعلا اطلاعات دقیقی در خصوص زمان پیش فروش و یا ورود رسمی این محصول به بازار ایران منتشر نشده است. نظر شما در خصوص پژو 301 چیست؟

18 دیدگاه
  1. هادی ترکی می گوید

    ۶۰ میلیون؟؟؟ نه که خیلی نوآوری و آپشن اضافه و … دارن! خب یه زانتیای دست دوم می خریم. اینا دیگه مسخرشو در آوردن! واسه تولید داخل این کشور بیش از ۳۵ میلیون پول دادن اسرافه. والا بخدا

  2. مهدی می گوید

    ایران خودرو گویا اشتهای سیری ناپذیری دارد و به سود کم و منصفانه تن نمی دهد جز این که یک فضای رقابتی ایجاد شود تابفهمد که خودروهای ایرانی واقعا گران است .

  3. بهزاد می گوید

    با سلام ۶۰میلیون جوابگوی کشش مردم نیست و باتوجه به بازاررقابتی استقبال کمتری خواهدشدمتاسفانه ایران خودرو با توجه به اشتهایی که داره در لبه پرتگاه ایستاده و مردم و توان خرید آنان را خوب درک نمیکند این خودرو باتوجه به اینکه جایگزین پژو۴۰۵خواهد شد قیمتش باید منصفانه ودرحد قدرت خرید مردم ودر حول وحوش ۳۰تا۴۰باشه بهتره

  4. محسن می گوید

    ما به همان پیکان کفایت میکنیم

  5. علي می گوید

    با عرض سلام من این ماشین ٣٠١را خیلی خیلی پسندم شد اگر دنده آش اتوماتیک باشد و با قیمت مناسب مثلاً در حدود ۴٠تا۴٣ تا مردم بتوانند از این خودرو بهره ببرند

  6. نادر می گوید

    با سلام به نظر میرسه ایران خودرو فکر تولید خودروهای خوبی را کرده ولی قیمت گذاری بسیار غیر اصولی است. به کشورهای دیگه ماشین را نصف قیمت داخل صادر کنند نهایت خیانت به مملکت و مردمه. قیمت ۳۰۱ زیر ۴۰ میلیون باید باشه.

    1. محسن می گوید

      زیر ۳۰میلیون هم براش زیادیه.قیمت خودرو تو ایران خیلی مزخرفه.همین ۳۰۱ تو کشورای عربی نصف قیمت ایرانه حالا خودشون تولید نمیکنن و واردات میکنن

  7. محسن می گوید

    تا زمانی که دولت واردات خودرورو آزاد نکنه ایرانخودرو و سایپا خون این ملتو تو شیشه میکنن.تو کشورایی که اصلا خودرو تولید نمیکنن خیلی ارزونتر از ایرانه.بهتره واردات کنیم و کارخونه بسته بشه.درسته یسریا بیکار میشن ولی در عوض ۸۰میلیون ایرانی راحت میشن و خودروی با کیفیت متنوع و قیمت مناسب دستشون میاد.اینا فقط میخوان جیب ملتو خالی کنن.این دزدیه آشکاره همه هم میدونن

  8. محسن می گوید

    یه مشت دزد نامرد ، اینجارو پادگان کردن تا بتونن هرچیو هر قیمتی که خواستن بفروشن (مگناقرمز قیمت ماربورو) والا

  9. مهرداد می گوید

    واقعا دولت به نظر مردم به هیچ عنوان اهمیت نمیده؟

  10. ناشناس می گوید

    بابا مردم گرفتارن شما دارین گرون تر میکنی انگار کسی نیست جلوشون بگیره

  11. علی می گوید

    والا منکه به شخصه نمیدونم ایران خودرو وسایپا چی فکر میکنن که همچین قیمت های رو واسه خرید اعلام می کنند یا مردم خیلی پولدارن یا اصلاً پول ندارن بیشتر مردم ایران وضعیت زندگی معمولی دارن وشصت میلیون تومان واسه خرید این خودرو خیلی زیاده اگربا افزایش قیمت این خودروهای وارداتی قیمت خودروهای داخلی کاهش یافت بدون اینا همچین سیاست کثیفی رو بکاربردن تا محصولات بی کیفت خودشون رو بفروشن ویااگر کاهش نیافت ملت خوب ایران بدونن که ایران خودرو و سایپا اصلا به جون مردم فکر نمیکنن فقط به فکربازارشون هستن که چیکار کنن مردم رو طوری قول بزنن که محصولاتشون بفروش بره که همیشه موفق هم بودن مثلا تندر ۹۰ پلاس یه وقت بگین ساندرو ۹۰ پلاس شرکت سازنده گرفته قطعات داخلی ساندرو روگذاشته تندر ۹۰ بعد میگه قیمت ماشین دنده دستیش ۴۳ واتوماتش ۵۰ که واقعا زیاده اگر مونتاژکننده های داخلی مثل این دوشرکت سایپا وایران خودرو بیان قیمت ماشینای باکیفت قابل رقابت روکاهش بدن مردم متوسط جامعه هم میتونن ماشین بخرن ومطمئن باشن که خرید خودروها بیشتر خواهد شد مثلا اگر تندر ۹۰ باقیمت قبلی ۱۷ میلیون تومان تو سال ۹۵ عرضه میشد کی میرفت سراغ پراید کی میرفت سراغ سمند یا ۴۰۵ به استثنای بعضی از ملت ایران خلاصه مردم زرنگتر ازاین حرفا هستن که گوش به حرفای این دو شرکت بدن.

  12. ناشناس می گوید

    سلام کی وارد خیابانهای شهر ما میشه

    1. م می گوید

      میخام نشه

  13. کارگر شرکت قطعه سازی می گوید

    لعنت خدا بر شما مدیران ایران خودرو ، انشالله خدا نسل تونو منقرض کنه که فقط بلدین مردمو سرکیسه کنین و خودتونو پولدارتر . دولتم شمارو حمایت میکنه چون میترسه زلیل شدها طلب قطعه سازارو ندین و هونا هم اعلام هماهنگ ورشکستگی کنن و ترس زیاد شدن آمار بیکارا تو این دولت وام چندصد ملیونی به این نامردا بدن تا خوب جولان بدن . دولتم یکی عین شما .

  14. محمد رضت می گوید

    لعنت به مدیران ایران خودرو وسایپا حتی خودشون هم خیلی خوب فهمیدند که چقدر مردم ازشون متنفرند
    بسه دیگه تا کی دستتون باید توی جیب این ملت بدبخت باشه
    ازتون خسته شدیم
    بترسید ازخشم مردم

  15. کریمی می گوید

    واسه من واقعا جالبه همین آدمهایی که نظر میدن این ماشین ها ، آشغال ، به درد نخور و گران و ….. است اما در موقع پیش فروش چنان به نمایندگی ها هجوم می برندکه انگار دارند مفت می خرند ، وقتی من و شما تن به گران خریدن ماشین می دهیم از نمایندگی ها چه انتظاری باید داشت . هم وطن فقط و فقط دو سال خرید این آشغالها رو تحریم کنید تا ببینید باز جرأت دارن این آشغالها رو با این کیفیت و قیمت به ما ها بندازن یا نه .انشاالله همیشه موفق و موید باشید .

  16. ناشناس می گوید

    واقعا مردم مقصرند که میخرند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.