مکمل بنزین
گوناگونخبر

آغاز عرضه نسخه ویژه رنو کپچر در اروپا

عرضه و خرید خودروهای ساب‌کامپکت و کراس‌اوور در اروپا بسیار زیاد شده و تعجبی ندارد که کمپانی رنو با سرمایه‌گذاری هنگفت خود وارد این قسمت از بازار خودروها شده است. یکی از خودروهایی که رنو بر روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده؛ رنو کپچر است که با استقبال خوب مشتریان از آغاز سال جاری میلادی، 32 هزار دستگاه از آن تولید و فروخته شده است. حالا رنو به سود حاصل از این فروش خوب قانع نشده و می‌خواهد یک نسخه ویژه با امکانات جدید عرضه کند.

renault-captur-wave-special-edition2

این نسخه منحصر به فرد در رنگ‌های سفید، خاکستری و آبی دریایی عرضه می‌شود و رنگ سقف و پوشش آینه‌های جانبی را می توانید براساس رنگ اصلی خودرو؛ از بین رنگ‌های سیاه، سفید و آبی و یا ترکیبی از این سه رنگ، انتخاب کنید.

renault-captur-wave-special-edition11

خریدارن می‌توانند روکش صندلی‌ها را از بین پارچه‌هایی با کیفیت و در رنگ‌های سیاه، سفید و آبی انتخاب کنند. رنگ داشبورد تیره بوده و از رنگ آبی برای تزئین قسمت‌هایی از آن استفاده شده است. این نسخه از رنو کپچر مجهز به دوربین دید عقب، آینه الکتروکرومیک و نسخه‌ای تکامل یافته از سیستم چند رسانه‌ای رنو R-Link است.

renault-captur-wave-special-edition1

خودروی مذکور با دو موتور TCE 90 و TCE 120 بنزینی توربوشارژ عرضه شده که گیربکس مورد استفاده برای هر دو موتور، شش سرعته و دو کلاچ اتوماتیک است. تمام تغییرات ذکر شده در نسخه دیزلی رنو کپچر نیز پیاده سازی می‌شود و نسخه ویژه و دیزلی این خودرو، مجهز به موتور DCI 90 EDC خواهد بود.

renault-captur-wave-special-edition77

renault-captur-wave-special-edition

پیش فروش نسخه TCE 90رنو کپچر ویژه با قیمت 21.100 یورو و نسخه DCI 90 EDC آن با قیمت 25.000 یورو در کشور فرانسه آغاز شده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا