مکمل بنزین
اپلیکیشن

با اپلیکیشن مترو تهران آشنا شوید

وسایل حمل و نقل عمومی در آرامش جامعه و سلامت محیط زیست نقش موثر و پررنگی دارند. مترو تهران با هدف حمل و نقل شمار زیادی از پایتخت نشینان از سال ۱۳۷۷ افتتاح شد و با گذشت این سال‌ها هر ساله به تعداد ایستگاه‌های مترو افزوده شد به‌طوری که هم‌اکنون مترو به یکی از وسایل ضروری در مسافرت شهری تهرانی‌ها تبدیل شده است. حتما برای شما پیش آمده که بخواهید از یک منطقه در تهران به منطقه‌ای دیگر سفر کنید تا فعالیت اجتماعی خود را داشته باشید، شما تصمیم می‌گیرید از مترو استفاده کنید ولی نمی‌دانید از کدام ایستگاه و خط مترو باید استفاده بنمایید. یک اپلیکیشن با کیفیت و مفید در این زمینه طراحی شده که شما را از جزئیات تمام بخش‌های مترو آگاه می‌سازد. نرم‌افزار ایرانی مترو تهران با طراحی پویا شما را یاری می‌کند تا به راحتی از مترو استفاده کنید. امروز در سایت چرخان به بررسی این اپلیکیشن پرداخته‌ایم.

با ما همراه باشید

co.fardad.android

این نرم‌افزار هم برای گوشی‌های اندرویدی تهیه شده و هم قابل نصب بر روی دستگاه‌های آیفون است. با نصب این نرم‌افزار در گام اول تمام خطوط مترو برای شما نمایش داده می‌شوند و با انتخاب هر کدام  جزئیات ایستگاه‌های مترو در آن خط برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. یک خط مترو را انتخاب می‌کنیم، تمام امکاناتی که در آن ایستگاه وجود دارد به شما نمایش داده می‌شود مثل کافی‌شاپ، نمازخانه و … با حرکت دست به سمت چپ و راست ایستگاه قبل و بعد نمایان می‌شود. یک نکته جالب دیگر در این برنامه نمایش موقعیت جغرافیایی ایستگاه در شهر است، آدرس دقیق ایستگاه را نمایش می‌دهد مثلا میدان آزادی، ترمینال آزادی و… با لمس این آدرس موقیت از طریق نقشه تهران برای شما مشخص می‌شود. پس از آن سه گزینه اصلی در اختیار شماست: زمان‌بندی حرکت قطار، مراکز مهم اطراف ایستگاه و خطوط اتوبوس و تاکسی.

photo_2016-06-11_00-13-30

در بخش زمان‌بندی حرکت قطار، زمان حرکت دقیق آن از ایستگاه قبل و زمان رسیدن قطار به ایستگاه مدنظر شما نمایش داده می‌شود. برنامه حرکت قطارها با توجه به ایام هفته متفاوت خواهد بود و این زمان به صورت خودکار تغییر خواهد کرد. بنابراین تا حد بسیار خوبی دقیق است. در بخش خطوط اتوبوس و تاکسی نیز این بخش به دو فهرست اصلی تقسیم شده است. هر کدام از اینها نیز مسیرهای اتوبوس و تاکسی موجود در ایستگاه مترو را برایتان نمایش می‌دهد.

شما اگر در ایستگاه مترو به خدماتی مانند غذاخوری و کافی شاپ و … نیاز داشته باشید در بخشی ویژه تمام امکانات موجود در ایستگاه به شما نمایش داده میشوند و شما می‌توانید از آنهایی که با رنگ روشن مشخص شدند استفاده کنید.

photo_2016-06-11_00-24-27

یکی از امکانات عالی این نرم‌افزار پیدا کردن مسیر موردنظر شماست، شما می‌توانید بر اساس ایستگاه و بر اساس مکان مسیریابی انجام دهید. فقط کافی‌است ایستگاه مبدا و مقصد خود را انتخاب کند. سپس ایستگاه‌هایی که باید طی کنید یا جایی که باید خط عوض کنید برایتان نمایش داده می‌شود. همچنین اگر شما از ایستگاه مبدا خود و یا مقصد خود آگاه نیستید می‌توانید با وارد کردن مکان فعلی خود مثلا خیابان کارگر شمالی از نزدیکترین ایستگاه به خود آگاه شده و آن را با جزئیات دقیق مشاهده کنید.

photo_2016-06-11_00-24-35

این نرم‌افزار با یک محیط گرافیکی زیبا و قابل قبول به‌راحتی هر چه تمام‌تر شما را با مترو آشنا می‌کند تا به‌بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنید. اپلیکیشن مترو تهران با پشتیبانی قوی به دائما به روز شده و شما را از آخرین تغییرات مترو آگاه میسازد. برای بهره‌مندی از امکانات خوب این نرم افزار همین حالا آن را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

badge-bazaarapp_store

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمیدونم دسترسی به فایل های شخصی برا چیه که این اپ میخواد ؟؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا