مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبرشرایط فروش

فروش خودروهای هیوندای و کیا وارداتی مدل 2016 آغاز شد!

حدود یک هفته‌ای است که برخی نمایندگی‌های شرکت فردا موتورز، اقدام به فروش خودروهای وارداتی هیوندای و کیا می‌کنند. این‌طور که عنوان شده، خودروهای مذکور با سال ساخت 2016 عرضه می‌شوند.

همانطور که مستحضرید، گروه صنعتی فردا که به خودروسازی فردا مشهور است، یکی از مجموعه‌های تجاری خانواده گرامی محسوب می‌شود. این خاندان که تا سال‌های گذشته، با دو شرکت آسان موتور و اطلس خودرو اقدام به واردات محصولات هیوندای و کیا می‌کرد، با ممنوع شدن واردات، فعالیتش کمرنگ شد.

فردا موتورز

اما اکنون و پس از روان شدن فرآیند واردات خودرو، این خانواده تصمیم گرفته تا موجودی خودروهای وارداتی 2016 خود را از طریق شرکت فردا موتورز روانه بازار کنند. با مشاهده قیمت‌های اعلامی، می‌توان فهمید که از قیمت پایینی بهره نبرده و خودروهای صفر کیلومتری که سال ساختشان مربوط به 7 سال گذشته است، ارزش خرید پایینی دارند. همین جاست که باید اشاره کرد قیمت 2 میلیارد و 130 میلیون تومانی فونیکس تیگو8 پرومکس 1401، منصفانه‌تر است!

همانطور که از تصاویر فوق مشخص است، قیمت کیا سورنتو 2016 حدود 4 میلیارد و 390 میلیون تومان، قیمت کیا اپتیما حدود 3 میلیارد و 670 میلیون تومان و هیوندای سانتافه نیز 3 میلیارد و 985 میلیون تومان اعلام شده است. زمان تحویل نیز فوری و نهایتا 1 ماهه عنوان شده است. آن دسته از افرادی که قصد خرید این خودروهای 7 ساله صفر کیلومتر را دارند، می‌بایست به نمایندگی‌های مجاز شرکت فردا موتورز مراجعه نمایند.

براساس برخی اخبار، شرکت‌های کرمان موتور و کوشا خودرو برنامه دارند تا بزودی نسخه‌های به روز محصولات هیوندای و کیا را وارد کشور کنند.

لازم به ذکر است که شرکت فردا موتورز هم اکنون به عنوان یکی از شرکت‌های مونتاژکار شناخته شده و تاکنون محصولاتی چون SX5، T5، SX6، 511 و… را با برند اختصاصی خود مونتاژ و عرضه کرده است. بزودی نیز برنامه دارد تا محصولات جدیدی چون SUBA M4، سدان FAR-SAM و… را به بازار عرضه کند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا