مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

206 یا 207؟ مسئله این است؟ (ویدئو)

206 محصول قدیمی و پیر کشور فرانسه، از دهه 1990 توسط گروه پژو تولید شد. این محصول خیلی زود توانست جز محصولات پرفروش این کمپانی قرار گرفته و صادرات آن به برخی نقاط جهان شروع شود. تولید بیش از 10 میلیون دستگاه از این محصول (به جز ایران)، نشان از اقبال جهانی به این هاچ بک فرانسوی در دنیا دارد.

پژو 206 طی سالهای تولیدش، توسط کمپانی مادر آنچنان دست خوش تغییرات نشد. اما نسخه‌های متفاوتی از آن تولید و به بازارهای جهانی عرضه شد. 206+ و 206 صندوقدار، 206 کوپه، 206 آرسی و…  از مهمترین این محصولات به شمار می‌روند.

اما پژو +206 در ایران طی حرکتی جالب، با نام 207i به بازار معرفی و عرضه آن آغاز شد؛ محصولی که فیس لیفتی از پژو 206 اصلی بوده و با 207 جهانی تفاوت‌هایی دارد.

اما پژو 207 اینروزها محصولی است که توسط ایران خودرو در مدلای مختلفی چون دنده ای، اتوماتیک، سقف شیشه ای، سقف فلزی، مولتی کالر و …  تولید شده و با قیمتهای عجیب و غریبی در بازار آزاد به فروش میرسد. این محصول با سقف پانورامای خودش این روزها در بازار قیمت عجیب و غریب 600 میلیون رو بر روی خودش میبیند که قطعا باعث ریختن پرهای کل کمپانی فرانسه شده است!

اما در ویدئوی کوتاهی نگاهی طنز آمیز به یک 207 پانوراما انداختیم! خودرویی که همان 206 است اما آرایش غلیظ آن، نامش را به 207 ایرانیزه تغییر داده است. حال سوال اینجاست، 206 بخریم یا 207؟

با ما باشید و این ویدئو طنز را ببینید:

 

 

 

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا