مکمل بنزین
رپورتاژ

پوکت بهتر است یا پاتایا

بسیاری از افراد هنگام مسافرت به تایلند میان دو راهی برای انتخاب تور پوکت لحظه آخر یا تور پاتایا می مانند. البته مقایسه میان مناطق گردشگری چون پوکت و پاتایا امری آسان نبوده و به طور قطع نمی توان گفت پوکت بهتر است یا پاتایا. جذابیت های مناطقی چون پاتایا، پوکت و… آنقدر زیاد است که انتخاب یکی از این دو مقصد گردشگری بسیار سخت و دشوار خواهد بود. اگر علاقه مند به سفرهای آرام و بدون هرگونه هیجانی هستید، می توانید همراه با خانواده و دوستان خود به پوکت سفر کنید.

 

سفر به پوکت

پوکت نیز به اندازه پایتخت کشور تایلند بانکوک در بین گردشگران محبوبیت داشته و توجه مسافران را از سراسر جهان به خود جلب می کند. بر اساس آمار به دست آمده از میزان مسافران وارد شده به پوکت می توان به این نتیجه رسید که گردشگران زیادی از این شهر دیدن کرده و سواحل منحصر به فرد و تفرجگاه های جزیره ای آن را کشف می کنند. با تمام این نقطه نظرات، باید این جزیره را گران ترین مکان کشور تایلند دانست. شکی نیست که این گرانی کاملاً به جا و درست بوده؛ چرا که در این منطقه شما می توانید بهترین خدمات را از جمله مکان های گردشگری، رستوران ها و کافه های مجلل، هتل های لوکس، اقامتگاه های بومی و… دریافت نمایید.

پوکت به قدری زیباست که بدون اغراق می توان آن را قطعه ای از بهشت ​​نامید؛ چراکه سفر به این منطقه و بازدید از اقصی نقاط آن می تواند سفری به یاد ماندنی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین شما می توانید هنگام سفر به پوکت از جاذبه های گردشگری چون سواحل جذاب آن از جمله ساحل کاتا، ساحل آزاد، ساحل سورین، فانتاسی دیدن کنید. لازم به ذکر است در سواحل این جزیره امکان انجام تفریحات آبی چون زیپ لاین، بند بازی، سرسره آبی، غواصی و… وجود دارد.

برای افرادی که همراه با خانواده و با تور پوکت لحظه آخر به این منطقه گردشگری سفر می کنند، بهترین مکان مناسب برای جمع خانوادگی پارک هایی چون پارک فانتاسی، بازار واکینگ استریت، پناهگاه فیل‌ ها و… بوده که به افراد این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده به انجام تفریح مورد علاقه خود بپردازند.

سفر به پاتایا

پاتایا یکی از شهرهای ساحلی کوچک در ناحیه شرقی کشور تایلند بوده که یکی از پربازدیدترین مناطق این کشور نیز محسوب می شود. این شهر ساحلی دارای جاذبه های بسیاری از جمله جزیره مرجانی، پارک های زیبا، مراکز فرهنگی مذهبی و موزه های شگفت انگیز است که ارزش حداقل یکبار دیدن را دارند. همان طور که می دانید پیش از سفر ملزوماتی وجود دارد که رعایت و توجه به آن ها می تواند سفری دل انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد.

هزینه های سفر و اقامت در این منطقه در مقایسه با سایر شهرهای کشور تایلند، نسبتاً مناسب بوده و این امکان را برای تمامی مسافران فراهم می سازد تا به راحتی بتوانند به این شهر گردشگری سفر کنند. در میان تمامی شهرهای کشور تایلند، آوازه هتل ها و اقامتگاه های پاتایا چون هتل سنترا گرند میراج بیچ، میراکل سوئیت پاتایا، هتل هیلتون و… پیچیده و همین امر باعث می شود مسافران با خیالی آسوده و با توجه به بودجه مالی خود، در یکی از این مراکز اقامتی ساکن شوند.

بر اساس نظرات بیان شده توسط مسافران مختلف می توان به این نتیجه رسید که غذاهای بومی این منطقه طعم بسیار خوبی داشته و شما می توانید در یکی از رستوران های مشهور و مقرون به صرفه پاتایا چون رستوران بیف ایتر و رستوران ایندین بای نیچر مزه غذاهایی خوش طعم چون کوآی تیو یا سوپ نودل، گنگ خیو وان کای، کائو فاد و ماهی سی ‌باس کریسپی را امتحان کنید.

پوکت بهتر است یا پاتایا

پوکت برویم یا پاتایا؟

قطعاً هنگام سفر به مناطق گردشگری چون پاتایا و پوکت می بایست نکات حائز اهمیتی چون رفت و آمد در شهر، آب و هوای پاتایا و پوکت، هزینه های سفر، مراکز خرید، هتل ها و اقامتگاه ها، سواحل، خورد و خوراک، هتل ها و جاذبه های گردشگری بررسی شود تا بتوان سفری دلپذیر و خاطره انگیز را پدید آورد. می توان گفت پاتایا شهری پر جنب‌ و جوش و سرزنده است و قدم زدن در خیابان‌های آن حس و حالی منحصر به‌ فرد دارد.

از طرفی طبیعت زیبا و بکر پوکت بسیار چشمگیر بوده و به شما این امکان را می دهد که تعطیلات آرامش بخشی را در سواحل زیبای آن سپری کنید. در نهایت باید گفت که نمی توان به سوال پوکت بهتر است یا پاتایا پاسخ کلی داد؛ چرا که هر کدام از این شهرها جذابیت خاص خود را داشته و افراد می بایست با در نظر گرفتن علاقه، روحیه و سلیقه خود یکی از دو گزینه موجود را انتخاب نمایند.

پوکت بهتر است یا پاتایا

سخن پایانی

بسیاری از مسافران علاقه مند به سفر به اقصی نقاط جهان از جمله تایلند هستند. اگر شما نیز علاقه مند به کسب تجربیات جدید همراه با هیجان و شور و نشاط هستید، می توانید به پاتایا سفر کنید. پوکت اغلب مواقع ساختاری آرام و بدون هیجان داشته که می تواند گزینه مناسبی برای سفر همراه با خانواده باشد. همچنین این امکان برای تمامی مسافران وجود دارد که با کسب اطلاعات درباره تور پوکت لحظه آخر، سفر با تور را نیز امتحان کرده و از مزایای آن بهره مند شوند. تفاوت های میان این دو منطقه گردشگری نسبتاً کم بوده و همین امر موجب می شود پاسخگویی به سوال پوکت بهتر است یا پاتایا کمی دشوار به نظر برسد. انتخاب هر یک از این دو بستگی به سلیقه شما دارد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اگر کسی تونست جواب بده گیلاس بهتره یا هلو شما هم میتونید جواب بدید پوکت بهتره یا پاتایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا