مکمل بنزین
گوناگونخبر

3 محصول جدید از برند لاماری در راه بازار؛ لاماری هیبرید، شاسی بلند و سدان!

ظهر دیروز و در مراسمی به میزبانی برند لاماری در محل این شرکت، آرین پارس موتور از جدیدترین برنامه‌های خود برای سال آینده پرده برداشت.

در ابتدای این مراسم صیفی، مدیرعامل آرین پارس موتور ضمن اشاره به خوش‌قولی این شرکت در تحویل محصولات خود به مشتریان گفت: در سال آینده سعی خواهیم کرد تا با افزایش فروش شرکت، به توسعه خدمات پس از فروش از لحاظ کمی و کیفی نیز اقدامات بسیاری انجام دهیم.

وی افزو: در حوزه محصولات سنگین و تجاری نیز بیان داشت که هفته گذشته آرین دیزل با تحویل اولین سری از کشنده ایکس 5000 مسیر جدیدی را در این حوزه آغاز کره است. همچنین در سال آینده آرین دیزل با محصولات جدیدی چون لاری، دامپر و کامیون 12 تن در حوزه ماشین های تجاری و سنگین سال شلوغی را آغاز خواهد کرد.

اما صیفی در خصوص محصولات سواری جدید آرین موتور اعلام کرد: 

سال آینده آرین موتور در حوزه خودروهای سواری نیز خواهد درخشید. عرضه لاماری فول آپشن، لاماری هیبرید، یک سدان و و اس یوی جدید از سوی برند لاماری به بازار عرضه خواهد شد.

مدیرعامل آرین موتور ضمن اشاره به کیفیت محصولات لاماری در خصوص افزایش تولید نیز گفت: نرخ رشد شرکت ما بین خودروسازان خصوصی بیشتر نرخ بوده است و برای سال آینده تارگت 5 هزار دستگاه تولید و 5 هزار دستگاه واردات را داریم. ما سعی داریم بیشترین همکاری را با وزارت صمت داشته باشیم و در مرحله اول تعداد 700 دستگاه واردات برنامه ریزی شده است و منتظر تخصیص ارز هستیم.

همچنین صیفی در پاسخ به سوال خبرنگار چرخان در خصوص خودروی لاماری هیبرید اعلام کرد که این محصول به طور کامل به صورت وارداتی عرضه می‌شود و فعلا به دلیل پیچیدگی های تولید، به صورت مونتاژی عرضه نخواهد شد.

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا