مکمل بنزین
گوناگونخبر

همکاری جیپ و هارلی دیویدسون برای شرکت در مسابقات رالی!

این سومین سال متوالی همکاری جیپ با موتور هارلی دیویدسون برای شرکت در رالی اسلوونی است. در بیست و پنجمین سالگرد این مسابقات ، جیپ با انجام پروژه‌ای ویژه با عنوان جهنم انتقام پا به روی صحنه گذاشت. رنگ به‌کار رفته در بدنه این محصول شباهت زیادی به رنگ مخزن موتورسیکلت‌ها دارد و باعث افزایش زیبایی این جیپ شده است.

jeep-renegade-hells-revenge-1

تغییرات جیپ بر روی این خودرو در گاراژ Customs ایتالیا انجام شده که بیش از این ۲ مدل جیپ Renegades برای شرکت در جشنواره جاز مونترو در سال گذشته در همین مکان آماده شده بودند. بزرگترین تغییری که بر روی این مدل جیپ اعمال شده رنگ شعله‌ای بکار رفته در بدنه و کابین است که بر اساس ترکیبی از چهار لایه مات پایه، رنگ شعله فلورسنت، و یک لایه شفاف خاص شکل گرفته است. شعله های آتش نقاشی شده بر روی داشبورد، جایی که چرم Foglizzo و صندلی جین سیاه قرار گرفته‌اند جلوه‌ای زیبا به کابین بخشیده است که شاید همه از این رنگ راضی نباشند ولی موتورسیکلت سواران عاشق این طرح خواهند شد.

jeep-renegade-hells-revenge-5

این جیپ جهنمی، تغییرات فنی نیز داشته است که از جمله آنها می‌توان به سیستم تعلیق بهتر، بهبود سیستم ترمز، چراغ‌های نور افکن جدید در کنار شیشه جلو، و رینگ‌های آلیاژی با لاستیک‌های BFGoodrich اشاره کرد. پیشرانه ۲.۰ لیتری دیزلی مولتی‌جت II توربو، قدرت ۱۷۰ اسب بخاری را برای این خودرو به ارمغان می‌آورد که از طریق گیربکس ۹ سرعته اتومات به آسفالت منتقل می‌شود.

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا