مکمل بنزین
رپورتاژ

این برندها بهترین کیفیت و قیمت دوچرخه را دارند

ایده خرید دوچرخه و پدال‌زدن به حتم از جمله تصمیمات شیرین و مفید برای هر فرد است. با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی در حوزه های مختلف شاده کم تحرکی افراد هستیم. از طرفی با افزایش قیمت دوچرخه همانند سایر مایحتاج باز هم هنوز مبلغی که برای خرید یک دوچرخه اختصاص می‌باید در مقایسه با بسیاری از موارد کمتر است. حال با توجه به این موارد ببینیم تا اگر تصمیم به خرید داشتیم چگونه بهترین قیمت دوچرخه را بیابیم.

حتما تحقیق کنید تا انواع دوچرخه را بشناسید

این امر به آن علت است که هر مدل و سبک از دوچرخه قیمتی متفاوت دارد. زیرا استفاده در شرایط گوناگون به پارامترهای خاص و گوناگونی بستگی دارد که هر کدام قیمت دوچرخه را تغییر خواهند داشت. پس حتما این مورد را رعایت کنید. یافتن اطلاعات کافی و البته قابل اطمینان در هر زمینه کار راحتی نیست. این موضوع در هنگام خرید دوچرخه اهمیت بالایی دارد. زیرا اکثر فروشگاه‌های دوچرخه سعی در معرفی محصول خود به عنوان بهترین گزینه برای خرید دارند. اما این شما هستید که با داشتن اطلاعات کافی و اعتبار سنجی دقیق یک دوچرخه خوب برای خود انتخاب و خریداری می‌نمایید. خرید دوچرخه به علت داشتن رابطه مستقیم با سلامتی شما ، باید با دقت بسیار بالا انجام شود. خرید دوچرخه باید با توجه به 1. مسیر دوچرخه سواری 2. قد ورشکار 3. وزن و 4. شرایط مالی انجام شود تا علاوه بر حفظ سلامتی خود از ورزش کردن و دوچرخه سواری لذتی بیش از پیش ببرید.

قیمت-دوچرخه

آیا قیمت دوچرخه معمولی با حرفه ای متفاوت است؟

قیمت دوچرخه حرفه ای در بازار بالاتر از دوچرخه های معمولی است. به طور کلی دوچرخه بر اساس چند معیار مختلف قیمت گذاری می‌شود. جنس فریم، نوع سیستم تعلیق، سیستم ترمز، سیستم دنده، سایز چرخ و قطعات جانبی دیگر همچون فرمان، زین و غیره تعیین کننده قیمت نهایی یک دوچرخه هستند. طراحی و ساخت دوچرخه های حرفه ای پر هزینه‌تر است و نیاز به صرف زمان بیشتر و استفاده از نیروهای متخصص دارد.

هر چند قیمت دوچرخه در مدل های مختلف حرفه ای بالاتر از نمونه‌های معمولی است، اما یک دوچرخه سوار حرفه ای که دوچرخه سواری را به عنوان یک تخصص انجام می دهد، نیاز به دوچرخه ای سبک، با دوام، ایمن و سریع دارد. قطعات و بدنه یک دوچرخه حرفه ای باید کاملاً قابل اعتماد باشند. در غیر این صورت سلامت دوچرخه سوار و ایمنی او در خطر خواهد بود. اما چرا قیمت دوچرخه حرفه ای از سایر مدل ها بالاتر است؟ در ادامه به مهم ترین عوامل مؤثر بر قیمت دوچرخه های حرفه ای اشاره ای خواهیم داشت.

دو مدل از محبوبترین سبک‌های دوچرخه

همان گونه که گفتیم قدم اول شناخت دقیق انواع مدل و سبک‌های تولیدی است. آشنایی با انواع سبک در انتخاب و خرید دوچرخه کمک شایانی به شما می‌کند . از انواع محصولات مناسب بزرگسال موجود در بازار ایران می‌توان به دوچرخه کوهستان، شهری، دومنظوره، کورسی، بانوان و دوچرخه برقی اشاره کرد.

  • دوچرخه شهری: این محصولات از محبوبترین سبک‌های ورزشکاران هستند. دوچرخه‌های شهری همگی تایر های سایز 700 یا 28 دارند. از ویژگی های بسیار مهم این مدل می توان به طبق قامه بسیار بزرگ و خودرو های بسیار کوچکتر نسبت به دوچرخه کوهستان اشاره کرد. . اگر مسیر سواری شما مسیرهای شهری و جاده ای است ، خرید دوچرخه شهری  به شما پیشنهاد می‌شود.
  • دوچرخه کوهستان: اما مدل پرفروش و پرتقاضا در بازار دوچرخه کوهستان است. محصولات سبک، مقاوم و با سیستم تعلیق جلو و عقب. دوچرخه کوهستان در سبک های متنوعی مانند سبک دانهیل، تریل، آل مونتین و … طراحی و تولید می شوند. این مدل  به علت ارائه هرزگرد بسیار بالا و داشتن سیستم تعلیق برای استفاده در کوهستان مناسب هستند. اگر به دنبال کاوش در کوهستان هستید و به کسب تجربه های جدید علاقه مند هستید ، خرید دوچرخه کوهستان پیشنهاد ما به شما است.

بهترین برندهای بازار کدام هستند

تولیدکنندگان بی شماری در بازار فعالیت دارند و هر کدام محصولاتی متنوع از لحاظ قیمت و کیفیت را عرضه می کنند. اما در این بین شناخت بهترین برندهای فعال در بازار در یافتن محصولات با کیفیت و مناسب بسیار کمک خواهد نمود. در ادامه چند مورد از آنها را معرفی می کنیم.

جاینت برندی معتبر و با کیفیت

شرکت تولیدی سهامی عام جاینت که عموماً با نام جاینت معرفی می‌شود، شرکت تایوانی دوچرخه سازی است که به عنوان بزرگترین سازنده دوچرخه های با کیفیت در جهان شناخته شده‌است. تولید هر دوچرخه ی جاینت با یک ایده شروع می شود. از طرح اولیه روی کاغذ تا تکمیل بافت های کربن و لوله های آلومینیوم؛ از مواد اولیه تا محصول نهایی؛ همه ی محصولات جاینت یک ویژگی منحصر به فرد را به همراه دارند: ساخته شدن توسط تنها و بزرگترین نام در صنعت دوچرخه که تمام مراحل خلق یک دوچرخه را تحت کنترل دارد. ساخت مواد اولیه ی کربن و آلیاژ فلزی، ابداع و اجرای روش های نوین شکل دهی و جوشکاری و ساخت دستی همه ی دوچرخه ها به صورت مستقیم به عهده ی جاینت می باشد. قیمت دوچرخه جاینت نسبت به بقیه بالاتر بوده و به سبب کیفیت مثال زدنی محصولات تولیدی آن است.

محبوب مثل دوچرخه ویوا

شاید بتوان گفت که دوچرخه ویوا محبوب ترین در میان ایرانیان است. یک تولید‎کننده فعال در صنعت دوچرخه با تنوعی بالا از بهترین دوچرخه در تناسب کامل با قیمت می‌باشد. از انواع دوچرخه کودک گرفته تا دوچرخه بزرگسال سایز 26 و سبک کوهستان حرفه‌ای شاهد عرضه محصولاتی جذاب و با کیفیت بالا از این برند نام آشنا هستیم. ویوا از اولین برندهای بین‌المللی دوچرخۀ وارد شده به ایران بوده و قدمت آن به بیش از یک دهه قبل باز می‌گردد. این برند یکی از محبوب‌ترین مارک‌های دوچرخه، بخصوص ایران می‌باشد چرا که همواره از زمان تأسیس تاکنون در تلاش بوده تا با ابداع تکنولوژی‌های جدید محصولات خود را از جهات فنی و کیفی ارتقاء بخشد. قیمت دوچرخه ویوا نسبت به قطعات و کیفیت آن بسیار منطقی و مقرون به صرفه است به گونه ای که مشتریان پر و پا قرصی دارد.

با کیفیت همانند دوچرخه اورلرد

کارخانجات تولید دوچرخه اورلرد بیش از 25 سال است که فعالیت خود را در صنعت تولید دوچرخه آغاز کرده و از آن روز به بعد دوچرخه‌های باکیفیت و خوش قیمتی را به بازار عرضه داشته است. این برند تایوانی از برندهای برتری به حساب می‌آید که در نتیجه تحقیقات و تجربه چند ساله خود و با برگزیدن قطعات پیشرفته، در کنار بکارگیری فلزات مرغوب، دوچرخه‌هایی مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند. ساخت یک فریم شکیل و مستحکم با سایزهای مختلف از آلومینیوم 6061 از تخصصات برند OVERLORD است که به آن شهرت یافته و حالا دوچرخه‌های فوق سبک خود را به شرکت‌ها و بازارهای جهانی عرضه می‌کند. دوچرخه‌های اورلرد در ایران حالا به یکی از قطب‌های مهم تبدیل شده که ریشه این محبوبیت را می‌توان در قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات این برند جستجو کرد.

لیست قیمت دوچرخه در بازار

در ادامه لیست قیمت دوچرخه از مدل‌های پرفروش بازار را ارائه می دهیم:

شرح قیمت
دوچرخه کوهستان 27.5 مارلین مدل فالکون 7.050.000 تومان
دوچرخه کوهستان جاینت تالون 3 لیمیتد سایز 27.5 27.260.000 تومان
دوچرخه کوهستان انرژی 27.5 مدل Energi 2.0 27.5 MANTIS 20.500.000 تومان
دوچرخه اورلرد 27.5 کوهستان مدل 27501 11.710.000 تومان
دوچرخه کوهستان اورلرد سایز 27.5 مدل  BUGATTI 1.0-D 11.640.000 تومان
دوچرخه کوهستان دومنظوره ترینکس سایز 29 مدل  M136 Pro 10.750.000 تومان
دوچرخه المپیا سایز 26 مدل بوکسر 2 دیسک 8.020.000 تومان

منبع: سایت آریا چرخ

پیشنهادی برای طرفدارن قیمت و کیفیت

فروشگاه دوچرخه آریا چرخ بهترین مرکز برای خرید دوچرخه از برندهای معتبر و مشهور جهانی است. فروشگاه آریا چرخ نمایندگی بهترین برندهای جهانی از جمله جاینت، ویوا، فلش و المپیا در ایران است. این فروشگاه تولیدات اورجینال این برندها را با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌کند. کلیه محصولات این فروشگاه، دارای ضمانت نامه بوده و به همراه خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌شوند.

 

برچسب ها : دوچرخه ویوا,قیمت دوچرخه

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

‫25 دیدگاه ها

  1. به نظرم که دوچرخه ویوا حرف نداره و بهترین انتخاب هستش.

  2. از بین تمام برندهای بازار بخ جرات میتونم بگم که جاینت از همه گرانتره اما خوب بی دلیل هم نیست و کیفیت ساخت خیلی بالایی داره

  3. به نظرم خرید دوچرخه یک کار ریسکی هستش و به شخصه موتور را ترجیح میدهم.

  4. طبق تحقیقاتی که چند وقت گذشته برای خرید دوچرخه داشتم اصلا برند مهم نیست و باید به قطعات توجه کرد. موضوعی که خیلی روی قیمت دوچرخه تاثیر داره همان قطعات هستند که باید از برندهای خوب مثل شیمانو باشه یا ترمزهای دیسکی و … که برای سواری بهتر طراحی شده اند

    1. دوست عزیز به نظرم اشتباه می کنید البته جسارتا خیلی برند مهم هستش چون واقعا تو کیفیت سواری تاثیر داره و من این مورد را تو دوچرخه سواری حس کردم

  5. شاید جاینت بهترین کیفیت را داشته باشه اما بعید میدونم بهترین قیمت را داشته باشه چون برای دوچرخه هایی که با مثلا ویوا بک سری لوازم مشخصی دارند حداقل دوبرابر گرانتره !!!

  6. سلام
    راستش من تجربه ی سواری المپیا رو نداشتم اما جاینت و اورلرد و برندهای دیگه رو بارها سوار شدم و تجربه ای ک میتونم دراختیارتون بزارم این هست ک اگر میتونید هزینه کنید جاینت تهیه کنید و اگر نه حتما یکی از مدل های اورلرد رو گزینه ی دومتون قرار بدید

  7. واایی انرژی منتیس یکی از مورد علاقه هامه ،فول آپشن ترین و با کیفیت ترینهه

  8. توضیحات عالی و کاملی بود ؛خیلی خوشحالم از اینکه با سایت بسیار جذاب اریا چرخ اشنا شدم ،وقتی میرم توی سایتتون دلم نمیاد بیام بیرون دیگه واقعا❤️

  9. لطفا بازم از این مقاله های کاربردی راجع به دوچرخه بزاریدد خیلی دوست داشتم به شدت به اطلاعاتم اضافه شد

  10. به نظرم برند اسکات را از قلم انداختید هر چند که قیمت دوچرخه های برند خیلی بالا رفته اما اگر اسم جاینت هست باید اسم اسکات هم باشه چون واقعا چیزی کم نداره

  11. تو دوچرخه های ایرانی که اصلا برندی نداریم اما تو خارجی ها ویوا خیلی دوچرخه معروفیه و قیمت دوچرخه های معقوله

  12. جدیدا دوچرخه های اورلرد خیلی خوب شدن هم قطعات رده بالا دارند و هم قیمت دوچرخه های خیلی رقابتی و جالبه من پیشنهاد میکنم حتما راجع به اورلرد هم تحقیق کنید

  13. البته مارک های زیادی تو بازار هستند که قیمت خوبی دارند و کیفیت مناسب مثلا راپیدو ولی خوب در مجموع اگر کمی ریز بینانه ببینم من هم موافقم که برندهایی مثل ویوا یک سرو گردن بالاتر هستند.

  14. یه زمانی با نصف پول دوچرخه الان می‌شد پراید خرید واقعا خیلی قیمت ها افزایش یافته. اما من تجربه خیلی بدی دارم از دوچرخه که متاسفانه با خرید یک محصول بد کلی خرج رو دستم گذاشت و اصلا بی خیال دوچرخه سواری شدم.

  15. چقدر خوب که روزی اینقدر خیابان ها امن بشن و رانندها با احتیاط رانندگی کنند که بتوانیم به راحتی یک دوچرخه خوب داشته باشیم تو شهر رفت و آمد کنیم.

  16. از وقتی که یادم نیست دوچرخه سواری میکنم
    یه نصیحت پیاده روی بهتر از همه چیز هست و هیچ هزینه ای ندارد .
    هر تمرین دوچرخه سواری حداقل پانصد هزار تومان خرج برا من داره استهلاک تغذیه و …

    اما پیاده روی فقط بیست هزار تومان .آب حمام شسته شو لباس.

    دوچرخه ها هم اگه تعمیر و نگهداری رو بلد نباشید هزینه ها از خرج ماشین پژو هم گرونتر ه
    مثل لنت .کفش .روغن ترمز .بلبرینگ .سرویس کمک و ….
    بیشتر دوستان حتی با رکاب زدن هم آشنا نیستن . لطفاً قبل از خریدن دوچرخه از نحوه رکاب زدن و سایز دوچرخه مدل دوچرخه و…از یه دوچرخه سوار بپرسید ولی از من نصیحت پیاده روی کنید.
    تو شهر کوچک ما حداقل بیشتر سیصد دوچرخه سوار هست که بیشتر اونا سالی یک بار هم دوچرخه سواری نمیکنن .نیاز دوچرخه سواری اراده قوی و وقت آزاد هست .
    مخلص همه دوچرخه سوار ها هستم .

    1. سلام. پیاده روی خوبه عالیه. ولی لذتی که تو دوچرخه سواری هستش پیاده روی ندارن مخصوصا اگه بخوای با دوچرخه بخوای بری یه شهر دیگه

  17. با سلام
    البته که دوچرخه بسیار زیاد وسیله خوبی است اما متاسفانه افزایش قیمتهای این محصول به صورتی شده که واقعا خرید دوچرخه را کمی مشکل کرده به خمین علت باید بسیار در مورد مدلی که میخواهید خریداری کنید تحقیق کنید و اصلا با بک مراجعه یا بازدید خرید نکنید تا تمام جوانب محصول را بررسی نکردید.

    1. اسامی دوچرخه ایرانیه مشهد میزنه والا خیلی گرونه دوچرخه های جاینت مدلای تالون ۳و ۲و۱ بهترین هستن هم از نسر استیل هم کیفیت عالین من خودم پارسال تو ارزونی دوچرخه جاینت تالون ۳ خریدم ۹ تومن قبلش اطلاعی از برند ها نداشتم بعد برام مشکلی پیش اومد ک مجبور شدم چرخمو بفروشم باور نمی‌کنید چرخی ک ۴ ماه ازش استفاده کردم کلب کوهستان رفتم رو ۱۶ تومن فروختم ولی الان همون شده ۳۵ تومن نمیتونم بخرم

  18. دوچرخه های جابنت واقعا یک سر و گردن بالاتر از بییه برندهاست و کیفیت خیلی خوبی داره، کسایی که با جاینت سواری کردن متوجه منظورم میشن
    حتما پیشنهاد میکنم این برند رو تهیه کنید

  19. من و پسرام سه تا دوچرخه داریم، انواع مدلهای جاینت رو تجربه کردم، الان یه جاینت تالون، یک دبلیواستاندارد و یک ویوا دارم همه سایز ۲۷.۵ هستش، من بعد از جاینت پیشنهاد میکنم دبلیواستاندارد رو دوستان تجربه کنند ضرر نمیکنند.

  20. سلام و درود خدمت دوستان
    متاسفانه بعضی از برندها بخاطر بالا رفتن قیمت های کذایی و سود گرایی شده تا ترویج فرهنگ ورزش

    مثلاً الان دوچرخه کیوب ساخت آلمان اگر باشد میتوانید با ۳۷میلیون تهیه کنید
    در حالیکه با همین مبلغ متاسفانه
    ژاینت تالون ۳که معمولی جاینت هست می‌دهند

    دوچرخه اسکات نیز از جاینت بالاتر هست قیمت کذایی دارد.

    همیشه گاهی اینجوری نیست که هرچقدر پول خرج کنی با کیفیت تحویل بگیری.

  21. سلام
    دوچرخه سواری خیلی خوبه حتی اگر با حداقل هزینه برای خرید دوچرخه وتجهیزات جانبی باشه
    ولی احترام گذاشتن به دوچرخه سواران از سوی رانندگان امری ضروری تر هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا