مکمل بنزین
گوناگونخبر

سدان لوکس جدید هونگچی H6 برای رقابت با مرسدس بنز به بازار عرضه می‌شود

هونگچی پیش‌فروش سدان میان سایز جدید H6 خود را با قیمتی از 194,800 یوآن معادل 28,300 دلار تا 241,800 یوآن معادل 35,200 دلار آغاز کرده است. این خودرو برخلاف سایز محصولات هونگچی، به‌طور خاص خریداران جوان را هدف قرار داده است. H6 در بیرون به جلوپنجره بزرگ ذوزنقه‌ای مجهز است که با نوارهای کرومی تزئین شده است. چراغ‌های باریک جلو و سپر عضلانی هم چهره خودرو را جوان‌پسند جلوه می‌دهند.

در عقب H6 شاهد چراغ‌های سراسری هستیم که با فرمی بومرنگ شکل روی گلگیرها کشیده شده است. در وسط سپر هم دو سر اگزوز افقی به چشم می‌خورد. این خودرو که از فرم فست‌بک استفاده می‌کند، 4,990 میلی‌متر طول، 1,880 میلی‌متر و 1,455 میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن 2,920 میلی‌متر است. H6 روی رینگ‌های 18 اینچی قرار گرفته و برایان 10 رنگ بیرونی مختلف شامل سفید، مشکی، خاکستری، قرمز، سبز، خاکستری مات، مشکی و سفید و سبز و مشکی قابل انتخاب خواهد بود.

در داخل H6 از طرح T شکل استفاده شده و چهار رنگ مختلف برایان ارائه می‌شود. روی داشبورد خودرو نمایشگر عمودی بزرگی به چشم می‌خورد که زیر آن چند دکمه فیزیکی جای گرفته است. روی کنسول مرکزی هم انتخاب‌گر حالات رانندگی و شیفتر الکترونیکی گیربکس دیده می‌شود. در سمت راست کنسول هم دو جا لیوانی و پد شارژر بی‌سیم تعبیه شده است. اینترنت 5G، گرم‌کن و ماساژور صندلی‌ها، گرم‌کن غربیلک فرمان، هدآپ دیسپلی و سیستم کمک‌راننده سطح دو پلاس هم ازجمله تجهیزات این سدان لوکس چینی هستند.

پیشرانه هونگچی H6

H6 به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم سوخت مجهز است که در دو سطح قدرت ارائه می‌شود. نسخه اول 221 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور دارد و خودرو را ظرف 7.8 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند مصرف سوخت این نسخه هم به‌صورت ترکیبی به 6.5 لیتر است. نسخه قوی‌تر اما 248 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور دارد که در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک، شتاب صفرتاصد 6.8 ثانیه را فراهم می‌کند و در هر صد کیلومتر به 6.8 لیتر بنزین نیاز خواهد داشت.

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. خودروهای وارداتی از چین را لااقل به این خودر ها بدهید و با توجه به مصرف بهینه سوخت آلایندگی کمتری هم دارند قدری هم براي مردم احترام و اهمیت قائل شوید

  2. منظور نویسنده رقابت با بنزهای بعد از ۲۰۱۲ نیست البته.
    منظورش بنزهای قبل از ۲۰۱۲ هست.
    چون بنز سالها پیش با مدل A45داشت از موتور دولیتری بیش از ۴۰۰ اسب بخار قدرت می گرفت.
    تقریبا دو برابر این خودرو.

  3. مهمترین تفاوت میان این خودروهای لوکس چینی با رقبای اروپایی اینه که خیلی سریعتر دچار افت اسب بخار میشن بدلیل متریال پیشرانه هاشون مثلا حتی خودروی بی ام و هم ۲ برابره بنز در سال اسب بخارش افت میکنه چه برسه به این چینیها ،بنز تقریبا سالی ۲ اسب کم میکنه که البته بستگی به میزان استفاده از ماشین داره حداکثرشو گفتم

  4. باپیچ چرخ بنزهم قابل قیاس نیست لطفا کارخانه بنزو زیرسوال نبرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا