مکمل بنزین
گوناگونخبر

معرفی جدیدترین سیستم شارژ BMW i3؛ تامین برق خودرو و خانه!

کمپانی BMW در بیست و نهمین نمایشگاه و سمپوزیوم برق خودرو (EVS29)، از سیستم جدید ذخیره‌سازی انرژی برای باتری i3 رونمایی کرد.  این سیستم برای کمک به مشتریان و یکپارچه‌سازی ایستگاه‌های شارژ و پانل‌های خودرشیدی و همچنین، کاهش هزینه مصرف انرژی و ذخیره برق برای مواقع اضطراری، طراحی شده است.

bmw-battery-storage-system

در ایالات‌متحده آمریکا یک خانواده بین 15 تا 30 کیلووات ساعت برق مصرف کرده و زمانی که برق به هر دلیلی قطع شود، این سیستم تا 24 ساعت، برق خانه  و مقدار انرژی مورد نیاز برای شارژ باتری‌های i3 را تامین می‌کند.

 این سیستم باعث کاهش هزینه‌های مشتریان شده و آنها به سادگی می‌توانند میزان انرژی مصرفی و مقدار انرژی مورد نیاز خود را محاسبه و اندازه‌گیری کنند. سیستم جدید BMW پس از ذخیره انرژی، مدت زمان شارژ باتری و تخلیه آن را محاسبه خواهد کرد. جالب اینجاست که این سیستم می‌تواند به شکل ترکیبی نیز برای شارژ i3 استفاده شود. BMW می‌گوید که سیستم جدید، خدماتی کاربری ارائه داده و عمر مفید خودرو را افزایش می‌دهد.

Cliff Fietzek، یکی از مدیران BMW در آمریکای شمالی، درباره این سیستم می‌گوید: « استفاده از سیستم جدید BMW برای کسانی که i3 را خریداری کرده‌اند، مزیت‌های فراوانی داشته و حتی می‌توان از آن به عنوان یک منبع جایگزین برای تامین انرژی مجتمع‌های تجاری و مسکونی استفاده کرد؛ که در نتیجه این اقدام، استفاده از انرژی های تجدید پذیر بیشتر شده و هزینه کمتری برای تولید انرژی‌هایی مانند برق صرف می‌شود».

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا