مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

برند جدید iCar چری برای محصولات برقی با دو مدل چشمگیر معرفی شد

چری برند جدید خود برای مدل‌های الکتریکی را با نام آی‌کار رسماً معرفی کرده است. این شرکت همچنین اولین محصولات برند جدید خود را هم به نمایش درآورده است که شامل کوپه‌ای جذاب بنام GT و شاسی‌بلندی آفرودی با نام 03 می‌شود. به گفته چری، برند آی‌کار روی جوان‌ها تمرکز دارد و خودروهایی در بازه قیمتی 150 تا 400 هزار یوآن معادل 22 تا 58 هزار دلار تولید خواهد کرد.

iCar GT

هرچند این خودرو یک کانسپت است اما با نگاهی به کابین آن می‌توان فهمید که خیلی با نمونه تولیدی فاصله ندارد زیرا در کنسول میانی GT حتی دو جا لیوانی هم تعبیه شده است. در بیرون اما این خودرو با درهای قیچی و چراغ‌های عقب به شکل حرف T، کاملاً آینده‌نگر به نظر می‌رسد. در داخل خودرو نیز نمایشگری بزرگ و غربیلک فرمانی به چشم می‌خورد که فیلم‌های جنگ ستارگان را به یاد می‌آورد و قطعاً آن را در نسخه تولیدی نخواهیم دید.

iCar 03

دومین محصول برند جدید آی‌کار یک شاسی‌بلند آفرودی الکتریکی است. این خودرو که قبلاً با کد S56 شناخته می‌شد، 4.2 متر طول، 1.8 متر عرض و 1.7 متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن 2.7 متر است. این شاسی‌بلند چینی به 20 سنسور هوشمند و همین‌طور سیستم‌های کمک‌راننده سطح دو پلاس مجهز است. 03 ظاهری جعبه‌ای شکل با چراغ‌های باریک عمودی و سانروف بزرگ دارد.

برنامه‌ریزی محصولات

آی‌کار از معرفی شش محصول جدید در آینده خبر داده است که نسخه تولیدی GT و 03 ازجمله آن‌ها هستند. این برند چهار سری محصول خواهد داشت که کلاس‌های مینی‌ون، شاسی‌بلند و اسپرت را پوشش می‌دهند. چری همچنین یک دستیار مجازی بنام i-VA را هم برای برند آی‌کار معرفی کرده است. به گفته چری، i-VA از طریق سرویسی شبیه هوش مصنوعی ChatGPT به دنیای بیرون متصل است و سرنشینان می‌توانند در داخل خودرو با آن ارتباط برقرار کنند تا وظایفی مثل روشن کردن سیستم تهویه یا پایین دادن پنجره‌ها را انجام دهد.

  هفت دلیل برای اینکه بجای شاسی‌بلند؛ سدان بخریم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا