مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاتازه‌هاخبر

واردات قطعات یدکی خودروهای جتا به ایران آغاز شد

اسفندماه پارسال بود که در مطلبی اختصاصی، از قرار گرفتن نام سه محصول برند چینی-آلمانی جتا در لیست خودروهای وارداتی خبر دادیم. اما هرچه که زمان می‌گذرد، به واردات انبوه خودروهای جتا نزدیک می‌شویم.

در جدیدترین اخبار و براساس اطلاعات بدست آمده توسط خبرنگار پایگاه خبری چرخان، فرآیند واردات قطعات یدکی خودروهای جتا نیز به ایران آغاز شده است. اینطور که پیداست، وارد کننده خودروهای جتا تصمیم گرفته تا خیال مشتریان خود را از همان ابتدای خرید، آسوده کند.

خودروهای جتا - JETTA AUTO
خودروهای جتا

نام جتا به عنوان یکی از سدان‌های شرکت فولکس واگن، شاید کمتر به گوشتان برخورد کرده باشد. زیرا تاکنون به صورت انبوه وارد بازار ایران نشده است. اما این نام جتا در بازار چین، دیگر به یک سدان خلاصه نشده و چند سالی است که نام برند مشترک دو گروه فاو چین (FAW) و فولکس واگن (VW) است.

خودروهای فولکس واگن در بازار چین، بسیار پرطرفدار بوده و حتی پرفروش‌ترین برند غیرچینی در این کشور محسوب می‌شود. فولکس واگن در سال‌های گذشته و به علت افزایش سهم بازار، با مشارکت گروه FAW برند JETTA را تاسیس کردند تا نسخه‌های ارزان قیمت‌تر برخی محصولات گروه فولکس واگن در چین را مونتاژ و عرضه کنند.

همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، خوشبختانه پس از چندین سال، فرآیند واردات خودرو به صورت CBU به کشورمان ایران آغاز شده است.

در همین رابطه، شاهد آن هستیم که هر سه محصول برند JETTA توسط یکی از شرکت‌های داخلی ثبت سفارش شده و بزودی هم وارد کشور خواهند شد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا