مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هابرترین‌ها

با 5 نمونه از خاص‌ترین رنگ‌های قابل سفارش برای رولز‌رویس آشنا شوید!

زمانیکه صحبت از خرید یک خودروی لوکس درمیان باشد، مطمئنا موضوع انتخاب رنگ کمی سخت‌تر و حساس‌تر خواهد بود. اگر به دور وبر خود نگاه کنید حتما متوجه سلیقه عمومی افراد در انتخاب رنگ برای این نوع خودروها می‌شوبد. شاید بیشترین تعدد رنگ برای آنها به زحمت به 4 یا 5 نمونه برسد. خیلی ها سعی می‌کنند همانند خودروهای معمولی، از رنگ های سفید، مشکی و یا خاکستری برای انومبیل‌های لوکس استفاده کنند و حتما مهمترین دلیل هم قابلیت فروش بهتر خودرو بعد از مدتی از مالکیت آن است. همین داستان برای خودروهای رولزرویس هم وجود دارد. همانطورکه می‌دانید فعالیت این شرکت تولید خودروهای لوکس و گرانقیمت است که قیمت ارزانترین مدل آن از 300 هزار دلار شروع می‌شود. در ادامه قصد داریم به 5 رنگ بسیار جذاب که در لیست سفارش این شرکت وجود دارد اشاره کنیم که شاید خیلی از علاقه‌مندان از آن اطلاعی ندارند. درضمن شاید این رنگ‌ها برای خودروهای معمولی اصلا جذابیتی نداشته باشند.

1- بنفش تیره

578192

شاید رنگ بنفش کمی مضحک به نظر برسد اما حتما نوع تیره آن کمی سروسنگین‌تر است. در لیست قابل سفارش رولزرویس انواع رنگ‌های بنفش با نام های متفاوت مثل بنفش رومی، بنفش مه آلود و بنفش روشن به چشم می‌خورند که مطمئنا برای پاسخ به تمامی سلیقه ها طراحی شده‌اند. اما بنفش تیره با طراحی فوق العاده خاص کابین با همین رنگ باعث جذابتر شدن بیشتر خودرو می‌شود. پس اگر می‌خواهید نظر همه اطرافیان را هنگام رانندگی به خود جلب کنید، این ترکیب رنگ فوق العادست.

2- قرمز مارون

578193

یکی دیگر از رنگ‌های جذاب مخصوصا برای نسخه فانتوم دراگون، رنگ مارون است. این ترکیب رنگ جذاب به دلیل نزدیکی به افسانه‌های تاریخی چین و همینطور نماد موفقیت و شانس، بیشترین آمار فروش را در این کشور ثبت کرده حتی با اینکه میانگین قیمت آن به 1.2 میلیون دلار می‌رسد! در این نسخه به دلیل استفاده از تودوزی طلایی و نقش و نگارهای خاص درکنار چرم قرمز تیره، حس لوکس بودن با بالاترین درجه ممکن منتقل می‌شود.

3- آبی روشن

578195

یک قاعده کلی در مورد خودروهای لوکسی انگلیسی همچون رولزرویس وجود دارد که درآن توجه و تمرکز ویژه‌ای بر‌روی رنگ‌های تیره انجام می‌شود به طوریگه خیلی بر روی رنگ‌های روشن مانور نمی‌دهند. اما از سال 2014 میلادی این شرکت تصمیم گرفت رنگ آبی روشن را به لیست قابل سفارش خود اضافه کند، دقیقا همان کاریکه شرکت بنتلی هم انجام داد.  بعد از آن مدل هایی همچون Wraith، Dawn و Ghost با این رنگ روانه بازار شدند که در نوع خود بسیار جذاب بودند.

4- زرد

578209

اگر روزی بک خودروی رولزرویس زرد رنگ را مشاهده کردید، مطمئن باشید صاحب آن یک انسان بسیار تجملاتی و علاقه مند به زرق و برق است! اصولا رنگ زرد یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای خودروهای کوپه و کانورتیبل محسوب می‌شود. استفاده از این رنگ در کارخانه رولزرویس قدمت بالایی دارد. مدل‌هایی از خودروهای تولیدی این شرکت که به دهه 1920 برمی‌گردند را می‌توان به راحتی در کلکسیون افراد ثروتمند پیدا کرد.

5- آبی سالامانکا

578210

یکی از رنگ‌های بسیار جذابی که همیشه در بین دیگر رنگ‌های خاص رولزرویس از مقبولیت بیشتری برخوردار بوده، آبی سالامانکا است. این رنگ مخصوصا زمانیکه قرار باشد با سقف نقره‌ای رنگ ترکیب شود از جلوه جذابتری بهره‌مند می‌شود. به عقیده خیلی‌ها این رنگ آبی که اسم آن برگرفته شده از یک شهر در کشور اسپانیاست، می‌تواند به اندازه رنگ‌های سفید و مشکی عمومیت پیدا کند و آمار فروش رولزرویس هم این مورد را به خوبی تائید می‌کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا