مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاتازه‌هاخبر

زمان عرضه و میزان پیشرفت پروژه کادیلا یا P90 پارس خودرو و سایپا اعلام شد

اواخر فروردین‌ماه امسال بود که شاهد رونمایی اولیه از خودرو کادیلا یا P90 بودیم. خودرویی که نسخه فیس لیفت رنو تندر90 بوده و قرار است تا با قوای فنی متفاوتی عرضه شود.

همانطور که مستحضرید، تغییرات زیادی را در نمای جانبی کادیلا رونمایی شده، شاهد نیستیم. همین موضوع، باعث ایجاد انتقاداتی شده که پس از گذشت چند دهه از رونمایی نمونه اصلی آن، سایپا قصد دارد تا همچنان نمای جانبی را بدون تغییر تولید کند. البته که مدیرعامل گروه خودروسازی وعده تغییر طراحی این قسمت را در نسخه اتوماتیک و فول‌تر کادیلا یا P90 داده است.

سایپا کادیلا پی90- SAIPA CADILA P90
سایپا کادیلا یا P90

اما روز گذشته بود که شرکت پارس خودرو به عنوان متولی تولید P90، از برخی جزئیات آن پرده برداشت. براساس اطلاعیه شرکت پارس خودرو به سهامداران، تولید محصول P90 به صورت نمونه آزمایشی انجام و درصد پیشرفت پروژه مذکور، در حال حاضر 33 درصد است. همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، تیراژ تولید خودرو مذکور برای سال 1402 حدودا 5 هزار دستگاه بوده و پیش‌بینی می‌شود که تولید انبوه آن در سه ماهه پایانی سال جاری آغاز گردد.

در حال حاضر، پیشرفت پروژه مذکور فقط 33 درصد اعلام شده است!

اعلام میزان پیشرفت پروژه های پارس خودرو کادیلا P90

این احتمال وجود دارد که سایپا و پارس خودرو تولید P90 را از همان ابتدا با تغییرات جانبی آغاز کنند. به این دلیل است که درصد اعلامی، پایین به نظر می‌رسد. البته این موضوع فقط احتمال است.

 

 

درج هرگونه مطلب از پایگاه خبری چرخان تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. هرگز پول خود را صرف خرید خودرو نمی کنم
    از پول خرید یک خودرو چندین برابر آن را
    در می آورم زیرا حباب خودرو خیلی زیاد .

  2. دوست عزیز اصلا حبابی در کار نیست. شما اگر درسال ۹۵ با فروش ۳۰ گرم طلا میتوانستید پژو بگیرید . الان با فروش۱۵ گرم طلا همان خودرو را میگیرید. یا در سال ۹۴ با فروش‌ ۱۰۰۰ دلار می توانستید پراید بگیرید الان با فروش ۱۰۰۰ دلار می توانید خودروی بهتر از پراید بخرید؟

  3. وقتی یک ملت متحد نباشند هر محتکر و نزول خور و بی انصافی می تواند تصمیم گیرباشد.
    امروز که عصر ارتباطات هست مردم از کشورهای دیگریادبگیرند اگر همین خودرو داخلی رایک سال نخرید می توانیم آن را ازدم قسط بخریم کاری که در سال نود انجام می شد

  4. خدا پدرتان بیا مرزه که این همه زحمت می کشی طراحی می کنی تولید می کنی چه کنیم با این همه زحمت خدایش یه دوسال مرخصی با حقوق نیاز داری

  5. بیخرد آنقدر زیاد است که پول خودرو را کم میگن تا بخردانه به صف بایستند

  6. شرافتا میگم یدونه خودرو ال 90فرانسوی مدل 1386ایی یک دارم.با کارکرد 324هزارتا.حاضرم قسم بخورم.از لحاظ کیفیت.هندلینگ‌.مصرف سوخت.شتاب.طول عمر تو جاده با این خودروی مزخرفتون کادیلا مقایسه کنیم.اخه چرا نام این مزخرف رو کادیلا. انتخاب کردید خب همون میگذاشتین کادیلاک تموم …….

    1. اسم کادیلا برای صادرات به روسیه انتخاب شده. برای خود بازار ایران، اسم دیگه ای قراره انتخاب کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا