مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به غرفه آمیکو در نمایشگاه صنعت حمل و نقل اصفهان

ششمین دوره نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان از تاریخ 10 تا 13 مرداد 1402 در حال برگزاری است. در این نمایشگاه، شرکت‌های مختلفی اقدام به نمایش محصولات تجاری، سنگین و مسافری خود کرده‌اند و در چرخان به همه این غرفه‌ها سر خواهیم زد. آخرین غرفه‌ای که سراغ آن می‌رویم متعلق به آمیکو است. در این غرفه که با سنگریزه در کف و سنگ‌های بزرگ تزئینی در قسمت‌های مختلف دکور جالب و منحصربه‌فردی دارد، کامیون‌ها و پیکاپ‌های آمیکو به نمایش درآمده‌اند.

وانت آمیکو آسنا

البته علیرغم طراحی جالب غرفه آمیکو، تنوع محصولات در اینجا بسیار پایین بوده و صرفاً شامل چند کامیون باری و کمپرسی و پیکاپ آسنا می‌شود. آسنا هم‌اکنون توسط آمیکو در سه نسخه مختلف تولید می‌شود که جدیدترین آن‌ها در نمایشگاه اصفهان حضور دارد. این نمونه که با نام 244M عرضه می‌شود، در آذر 1401 با پیشرانه توربو و گیربکس دستی معرفی شد. زیر کاپوت این نسخه همان پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ تحت لیسانس میتسوبیشی قرار دارد که قبلاً با 218 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور در آمیکو اتوماتیک ارائه شده بود اما در آسنا 244M نیروی این موتور توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک انتقال پیدا می‌کند. در غرفه آمیکو در نمایشگاه اصفهان چند نمونه از این پیکاپ به نمایش درآمده است که یکی از آن‌ها با کیت آفرود روی یک شیب قرار دارد.

وانت آمیکو آسنا

کامیون‌های آمیکو را هم که سال‌ها است دیده‌ایم و چیز جدیدی نیستند. این کامیون‌ها شامل جفت محور کمپرسی با نام M2631 و تک محور باری با نام M1929C می‌شود که هردو در نمایشگاه حاضر هستند. این کامیون‌ها هردو از یک پیشرانه 12 لیتری شش سیلندر خطی توربودیزل ساخت ویچای چین استفاده می‌کنند که 400 اسب بخار قدرت و 1920 نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این پیشرانه هم از طریق یک گیربکس 14 دنده (12+2) صورت می‌گیرد. حداکثر وزن ناخالص مدل باری 19 تن و مدل کمپرسی 26 تن است.

کامیون آمیکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا