مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاشرایط فروش

پیش فروش و فروش فوری جک J4 به صورت نقد و اقساط در نمایندگی‌های کرمان موتور

شرکت کرمان موتور، در تازه ترین طرح فروش و پیش‌فروش خود، اقدام به عرضه یکی از محصولات خود کرده است.

در این طرح خریداران میتوانند ضمن مراجعه به نمایندگی‌های کرمان موتور در سراسر کشور، نسبت به ثبت نام و خرید جک جی 4 اقدام نمایند.

پیش فروش جک جی 4

در طرح پیش فروش، مشتریان می‌توانند محصول را به قیمت روز و با 3 مدل پیش پرداخت ثبت نام کرده و خودروی خود را در دی ماه سال جاری تحویل بگیرند.

در این طرح، سه حالت پیش پرداخت مجود دارد که در آن اعداد 100، 150 و 250 میلیون تومان قابل پرداخت است و به ترتیب در 4 3 و 2 مرحله مابقی وجه می‌بایست واریز گردد.

در این طرح پیش فروش، سندآزاد بوده و از 23 تا 25 درصد سود مشارکت نیز درنظر گرفته شده است. همچنین سود انصراف در این طرح برابر با سالیانه 20 درصد است. لازم به ذکر است که 1 درصد نیز جریمه تاخیر در تحویل نیز در نظر گرفته شده است.

فروش اقساطی جک جی 4

 

طرح دیگر جذاب کرمان موتور، برای خرید جک جی 4، فروش اقساطی این محصول است.

در این طرح مشتریان می توانند خودرو را با قیمت قطعی و مصوب 765 میلیون تومانی و به صورت اقساط خریداری کنند.

در این طرح، 5 مدل طرح اقساطی وجود دارد که از 18 تا 36 ماه متغیر است.

خودروهای فوق با تحویل 45 روز کاری و مدل 1402 و سند در رهن به خریداران تحویل داده می شود. جریمه تاخیر در تحویل نیز در این طرح اقساطی 3 درصد ماهانه تایید گردیده است.

 

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا