مکمل بنزین
گوناگونخبر

تحویل نسل جدید کامیونت‌های کاما و کامیون‌های باری سی اند سی از شرکت آریادیزل

شرکت آریا دیزل به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین مجموعه‌های فعال در حوزه خودروهای تجاری، به تازگی اقدام به تحویل انبوه نسل جدید محصولات خود شامل کامیون، کشنده‌های نسل جدید سی اند سی ، کامیون باری 26 تن ده چرخ سی اند سی و کامیونت‌های کاما نموده است.
آریا دیزل موتور که به عنوان نماینده انحصاری محصولات تجاری از برند‌های معتبر اروپایی نظیر رنو تراکس فرانسه، سی اند سی چین و کاما شناخته می‌شود؛ با تولید و تحویل نسل جدید محصولاتش به دنبال ایجاد، توسعه و تحول به منظور تقویت و کمک به نوسازی ناوگان محصولات تجاری است.

نگاهی به محصولات جدید آریا دیزل

کامیون باری C&C با ظرفیت 26 تن

این کامیون همانطور که از نام تجاری اش پیداست، محصولی از خانواده C&C Trucks است که با مشخصات فنی ویژه ای به بازار عرضه می‎‎‌شود.
پیشرانه این کامیون یک موتور 6 سیلندر خطی مجهز به توربو شارژر و اینترکولر است که می‌تواند 420 اسب بخار قدرت و 2100 نیوتن متر گشتاور تولید کند. موتور این کامیون 24 سوپاپ و حجم موتور 12500 سی سی است.
اما قدرت تولید شده این غول 26 تنی، با بهره گیری از یک گیربکس اتوماتیک 12 دنده ای محصول شرکت Fast به چرخها منتقل می‌شود. این گیربکس دارای ریتارد 5 مرحله ای بوده و 2 دنده عقب دارد.

کاتالوگ محصول 

 

از مهمترین امکانات و تجیهزات نسل جدید این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای سیستم های ترمز قدرتمند از برند WABCO
مجهز به سیستم پایداری ESC
مجهز به سیستم HAS
سامانه هشدار خروج از خط LDWS
کابین مجهز به جای خواب راننده King Cabالان دیگ
کروز کنترل
سانروف
تهویه مطبوع اتوماتیک
مجهز به سیستم ترمز اضطراری پیشرفته AEBS
مجهز به سیستم پایداری الکترونیکی ترمز ESC
مجهز به محور بالابر خودرو است . سیستمR 6*2

کامیونت کاما 6 تن

محصول تجاری سبک حرکت آریا دیزل، کامیونت 6 تن با برند کاما است که طراحی شده در شرکت استدیو تورین ایتالیا و منطبق با الزامات استانداردهای بین المللی است توسط آریا دیزل به بازار عرضه و در نمایشگاه خودروی اصفهان برای اولین بار رونمایی شد.

این کامیونت دارای بیشترین طول بارخور، بیشترین ظرفیت قابل تحمل بار ، بالاترین توان قدرت موتور در بین کامیونت‌های موجود در بازار است و به همین دلیل مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

پیشرانه در نظر گرفته شده برای کامیونت کاما 6 تن، یک موتور 4 سیلندر خطی 3.7 لیتری مجهز به توربوشارژ و اینتر کولر است که می‌تواند 150 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این کامیونت سبک، با دارا بودن یک باک سوخت 200 لیتری آلومینیومی می‌تواند مجموعا 6000 کیلوگرم بار را بر روی هر دو محور خود تحمل کند.

قدرت حاصل از این موتور، با بهره گیری از یک گیربکس 6 دنده دستی به چرخ ها منتقل می‌شود.

از مهمترین ویژگی‌های این کامیونت سبک می‌توان به امکانات ایمنی نظیر ترمز پیشرفته اضطراری، رادار خط
خوان، ترمز کنترل پایداری و آپشنهایی نظیر دوربین دید در عقب و دوربین‌های 360 درجه و کروز کنترل اشاره کرد. همچنین طراحی کابین این محصول با توجه به اروپایی بودن آن، حس بهتری را به راننده منتقل میکند.

کاتالوگ محصول

کامیون کاما 9.2 تن

همانطور که از نام این محصول پیداست، کاما 9.2 تن می‌تواند وزنی برابر 9200 کیلوگرم را جمعا بر روی هر دو محور تحمل کند که اکسل و فنربندی آن نسبت به کامیونت 6 تن تغییر یافته است.

از مهمترین کاربری های کامیونت های باری 6 و 9.2 تنی آریا دیزل می توان به کاربری های عمومی و خاص مثل باری فلزی، مسقف چادری، ایزوله، یخچال، بغل بازشو، باری چوبی، حمل نوشابه، مسقف مشبک فلزی، زباله پرس، آتشنشانی، خودرو بر، بالا بر، امداد و نجات و … اشاره کرد!

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا