مکمل بنزین
گوناگونخبر

تویوتا کراون اسپرت 2024 پلاگین هیبریدی رونمایی شد

تویوتا در اقدام جدیدی از یک کراس‌اوور به نام تویوتا کراون اسپرت 2024 پلاگین هیبریدی رونمایی کرده است. این خودرو اندازه بزرگی دارد و فقط با تنظیمات هیبریدی یا همان PHEV عرضه خواهد شد.

تویوتا کراون اسپرت 2024 پلاگین هیبریدی با طول 185.8 اینچ، عرض 74 اینچ و ارتفاع 61.6 اینچ ساخته شده که نسبت به نسخه معمولی (196.1 اینچ طول/ 72.4 اینچ عرض/ 60.6 اینچ ارتفاع) کوتاه‌تر، عریض‌تر و بلندتر است. فاصله بین دو محور آن نیز 109 اینچ در نظر گرفته شده، بنابراین در مقایسه با مدل پایه، بیش از سه اینچ کوتاه‌تر است.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توانیم به چرخ‌های بزرگ 21 اینچی، موتور هیبریدی 2.5 لیتری، سیستم تعلیق عقب و همچنین فرمان چرخ‌های عقب اشاره کنیم. یک بسته باتری لیتیوم یونی بزرگتر برای برد الکتریکی در نظر گرفته شده است که بهره‌وری بالایی دارد. 6 شش رنگ‌بندی برای این خودرو در نظر گرفته شده که شامل رنگ‌های تصویر پایین هستند.

در کابین این کراس اوور جدید، به یک سقف تنظیم‌کننده صدا می‌رسیم که می‌تواند صداهای داخل کابین را منعکس کند. طراحی فضای کابین خیلی نسبت به گذشته تغییری نکرده و می‌توانیم همچنان جفت صفحه نمایش 12.3 اینچی را در جلوی کابین مشاهده کنیم. صندلی‌ها از چرم باکیفیتی در رنگ قهوه‌ای، مشکی و غیره ساخته شده‌اند و صندوق نیز فضای بزرگی دارد.

تویوتا درباره قیمت تویوتا کراون اسپرت 2024 اینچنین گفت که این خودرو با قیمت 5.900.000 ین (حدود 39.600 دلار) به بازار می‌آید. این شرکت پیش‌بینی می‌کند که بتواند پس از عرضه این خودرو به بازار، در هر ماه حدود 700 دستگاه از آن را به فروش برساند.

نظر شما درباره تویوتا کراون اسپرت 2024 چیست؟ آیا تویوتا می‌تواند طبق ادعای خود ماهیانه 700 دستگاه از آن را به فروش برساند؟ فراموش نکنید که نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و سوالاتتان را از کارشناسان سایت بپرسید. برای اخبار بیشتر در این حوزه نیز با اخبار چرخان همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا