مکمل بنزین
گوناگونخبر

نوبرانه مکث موتور به سامانه آمد؛ ونوسیا V-Online تلفیق هنر و‌ تکنولوژی

شرکت مکث موتورروز گذشته ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲، نخستین خودرو وارداتی خود را با نام ونوسیا V-Online در سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای وارداتی عرضه کرد. این خودرو، محصولی مشترک از نیسان و دانگ فنگ است که با طراحی جذاب و امکانات رفاهی و ایمنی پیشرفته، به یکی از گزینه‌های جذاب برای متقاضیان خرید خودرو وارداتی تبدیل شده است.

شرکت مکث موتور چند ماه پیش خبر واردات سه محصول از برند ونوسیا را اعلام کرد که V-Online نخستین آن است.

ونوسیا V-Online از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر GDi ساخت میتسوبیشی بهره می برد که ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این قدرت از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می‌شود.

این کراس اوور ۴.۵۶ متری دارای طراحی منحصر به فرد و امکانات رفاهی قابل قبولی است. یکی از ویژگی‌های خاص این خودرو، سقف فتوکرومیک آن است که به صورت خودکار میزان تیرگی و روشنی خود را با میزان نور محیط تنظیم می کند.

در داخل کابین ونوسیا V-Online، نمایشگر مجهز یکپارچه ۲۴ اینچی و سایر امکانات رفاهی و ایمنی مانند سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم برقی صندلی های جلو با گرمکن، شارژر وایرلس، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار تصادف در جلو، سنسور پارک و نورپردازی کابین (Ambientlight) به چشم می خورد.

متقاضیانی که برای دریافت خودرو وارداتی، سال گذشته با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان اولویت خرید خودرو دریافت کرده اند، از امروز می توانند در پنل شخصی خود در سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی به آدرس saleauto.ir برای انتخاب ونوسیا V-Online مکث موتور اقدام کنند.

قیمت قطعی این خودرو هنوز اعلام نشده است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر برخی از محصولات وارداتی هایبریدی و برقی شرکت مکث موتور، در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش گذاشته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا