مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگوناگونگزارشبرگزیده‌هاتماشاخانهتازه‌هاخبر

سدان هیبرید ژنراتوری چانگان SL03 در نمایشگاه تحول رونمایی شد + فیلم

سایپا در دومین دوره نمایشگاه تحول صنعت خودرو از سدان جذاب چانگان شنلن SL03 رونمایی کرده است. این خودرو اولین محصول برند الکتریکی لوکس چانگان بنام دیپال است که در چین نام شنلن شناخته می‌شود. این خودرو از طریق همکاری مشترک سه شرکت چانگان، هوآوی و CATL توسعه پیدا کرده است. SL03 سدان کامپکتی است که روی پلت‌فرم EPA1 ساخته شده است. این خودرو 4,820 میلی‌متر طول، 1,890 میلی‌متر عرض و 1,480 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن 2,900 میلی‌متر است.

چانگان SL03

SL03 با سه نوع قوای محرکه مختلف شامل تمام الکتریکی، الکتریکی ژنراتوری و هیدروژنی به بازار عرضه می‌شود که سایپا نسخه الکتریکی ژنراتوری را برای عرضه در ایران انتخاب کرده است. این مدل به یک موتور الکتریکی با 218 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور در عقب مجهز است که نیروی حرکتی خودرو را فراهم می‌کند. علاوه بر این، یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 95 اسب بخار قدرت هم در جلو نصب شده که به‌عنوان یک ژنراتور فقط به شارژ باطری‌ها می‌پردازد و هیچ اتصالی به چرخ‌ها ندارد؛ بنابراین، این مدل را باید خودرویی هیبرید ژنراتوری دانست.

چانگان SL03

این نسخه از SL03 به پکیج باطری 28.4 کیلووات ساعتی مجهز است و برد کلی آن با شارژ کامل باطری و باک پر بنزین به 1200 کیلومتر می‌رسد. بااین‌حال، برد تمام الکتریکی این سدان هیبریدی چینی تنها 165 کیلومتر خواهد بود. ظاهر SL03 با تناسبات اسپرت، چراغ‌های جلوی باریک و چراغ‌های سراسری جذاب عقب، بسیار جذاب به نظر می‌رسد؛ و در نسخه ژنراتوری 1760 کیلوگرم وزن دارد.

چانگان SL03

SL03 به 27 سنسور مختلف مجهز شده است که رانندگی خودکار سطح چهار را فراهم می‌کنند. به لطف این ویژگی، خودرو می‌تواند به‌طور کامل بدون نیاز به راننده حرکت کند. در این سیستم‌های کامپیوتری از چیپ 8155 کوالکام استفاده شده است. در داخل این سدان لوکس چانگان شاهد فضایی چشمگیر با غربیلک فرمان دو پره، نمایشگر بسیار بزرگ مرکزی، دریچه‌های تهویه سراسری و صفحه آمپر دیجیتالی هستیم.

برای دیدن ویدئو روی لینک زیر کلیک کنید

https://www.aparat.com/v/ogI3R

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خدا کنه وارد بشه ، این اگه وارد بشه پیشرفته ترین خودروی موجود در ایران میشه ضمن اینکه با یک بار شارژ و باک پُر تا خود مشهد میره ، از حالا به امید وارد شدنش دارم پول جمع میکنم

  2. نمایشگاه خودرو شانگهایه؟؟من محصول غیرچینی توش نمیبینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا