مکمل بنزین
گوناگونخبر

هوندا تولید خودروی برقی شهری خود را متوقف می‌کند

کمپانی محبوب هوندا در سال ۲۰۱۹ از مدل هوندا e رونمایی کرده بود. مدتی نگذشت که بسیاری از افراد جذب طراحی خارق‌العاده، ابعاد جمع و جور و فناوری‌های پیشرفته آن شدند. کوچک بودن آن موجب می‌شد تا به عنوان یک خودروی شهری استفاده شود و به راحتی در ترافیک حرکت کند و جابجا شود.

این مدل یکی از قابل دسترس‌ترین مدل‌های برقی است که تاکنون عرضه شده و موفق شد به جایزه خودروی شهری سال در سال ۲۰۲۰ دست یابد. ولی به نظر می‌رسد اکنون کمپانی سازنده قصد دارد تولید آن را متوقف کند.

امسال آخرین سالی است که این مدل به فروش می‌رسد چرا که کمپانی عقیده دارد هوندای برقی توانسته تاکنون توجه بسیاری از مشتریان جدید را به این برند جلب کند و وظیفه خود را به طور کامل انجام داده است! احتمالا نزدیک‌ترین جایگزین آن هوندا e:Ny1 باشد، اگرچه این مدل یک خودروی شهری کوچک نیست و با یک شاسی‌بلند در ابعاد کوچک طرف هستیم.

بازار ماشین‌های برقی از سال ۲۰۱۹ بسیار پیشرفت کرده و حالا رقبای زیادی در این صنعت حضور دارند. از سویی دیگر این خودرو دیگر رقابتی نیست و قیمت بالایی دارد. همین دلایل موجب شده‌اند تا هوندا تولید آن را متوقف کند و روی توسعه مدل‌های جدید تمرکز کند.

این خبر را نیز بخوانید: هوندا به لیست خودروهای وارداتی به ایران افزوده شد + اسامی

بنظر شما مدل برقی هوندا e توانسته به اندازه کافی توجه افراد را به خود جلب کند و آیا اکنون وقت آن است که تولید آن متوقف شود؟ لطفا نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا