مکمل بنزین
گوناگونخبر

چانگان و هواوی، شرکت مشترک NewCool را رونمایی کردند!

چانگان و هواوی روز یکشنبه در کنفرانس جهانی شرکای خود، شرکت مشترک NewCool را رونمایی کردند. این شرکت جدید بر توسعه و تولید خودروهای هوشمند و خودروهای برقی تمرکز خواهد کرد.

چانگان، یکی از بزرگترین خودروسازان چین، و هواوی، یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان، در سال ۲۰۲۲ اعلام کردند که قصد دارند یک شرکت مشترک برای توسعه خودروهای هوشمند و خودروهای برقی ایجاد کنند. این شرکت جدید در شهر چنگدو، چین، مستقر خواهد بود.

شرکت NewCool بر توسعه پلتفرم نرم‌افزاری اختصاصی خود برای خودروهای هوشمند و خودروهای برقی تمرکز خواهد کرد. این پلتفرم از هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و سایر فناوری‌های پیشرفته برای ارائه تجربه‌ای جدید و نوآورانه برای رانندگان استفاده خواهد کرد.

چانگان و هواوی قصد دارند تا سال ۲۰۲۵، پنج مدل جدید خودروی هوشمند و خودروی برقی از شرکت NewCool را به بازار عرضه کنند. این مدل‌ها در طیف وسیعی از کلاس‌ها و قیمت‌ها ارائه خواهند شد.

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا