مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به هوندا سیویک هیبریدی 2025 و بررسی مشخصات آن

کمپانی هوندا از دیرباز در بخش تولید خودروهای مختلف فعالیت می‌کرد و تاکنون محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است. از سال 2022 که تولید هوندا سیویک آغاز شد، هوندا اعلام کرد که قصد دارد در سال‌های آینده از هوندا سیویک هیبریدی جدید خود رونمایی کند. این کمپانی در همان زمان کرولا هیبریدی را نیز به بازار عرضه کرد.

حالا بنظر می‌رسد که این وعده عملی شده باشد؛ چرا که هوندا سیویک هیبریدی 2025 به تازگی معرفی شده است. البته اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نشده ولی این سدان قرمز رنگ قرار است با نسخه هاچ بک جدید هوندا به فروش برسد.

با نگاهی به تصاویر منتشر شده از این خودرو می‌توانیم بگوییم که هوندا در بخش ظاهری تغییراتی ایجاد کرده است که موجب می‌شود این محصول با نسخه سابق تفاوت‌هایی داشته باشد، در نتیجه دماغه با ورودی هوای پهن‌تر اصلاح شده و جلوپنجره جلویی نیز طراحی جدیدی دارد.

این مطلب را نیز بخوانید: هوندا وزل و E-NS1 با معین خودرو ایرانیان به ایران می‌آید

چرخ‌های مدل جدید نیز در حال حاضر اصلاح شده‌اند. به جز این موارد، چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب، درها و سایر بخش‌های این سدان بدون تغییر مانده است.

نشان Sport Touring و تایرهای Pirelli PZero نمایانگر این هستند که خودرو بیشتر حالت اسپرت دارد‌! پیش‌بینی می‌کنیم که این تغییرات به Civics معمولی 2025 نیز راه پیدا کند.

اگرچه هوندا گفته است که سطح تغییرات این نسخه گسترده‌تر خواهد بود؛ در نتیجه باید منتظر اطلاعات بیشتری از این خودرو باشیم. نسخه‌ هیبریدی به یک پیشرانه مجهز شده که نمونه‌ای از آن را در سدان هیبریدی CR-V دیده بودیم. پس انتظار داریم سیویک هیبریدی دارای قدرت 204 اسب بخاری یا بیشتر باشد.

تویوتا در بخش هندلینگ خودروهای خود عملکرد بهتری دارد و سعی کرد که این امر روی راندمان خودرو تاثیری نگذارد. حالا گفته می‌شود که هوندا نیز قصد دارد چنین چیزی را روی هوندا سیویک هیبریدی 2025 خود پیاده کند.

در نهایت باید اشاره کنیم که خودروهای هیبریدی به جایگاه خوبی در بازار خودرو دست یافته‌اند و طرفداران بسیار زیادی دارند. طبق گفته هوندا، از هر چهار خودرویی که در ایالت متحده فروخته می‌شوند، یک دستگاه هیبریدی است. بنابراین علاقمندان زیادی منتظرند تا اخبار بیشتری از مدل هوندا سیویک هیبریدی 2025 منتشر شود.

ما نیز انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو در وب‌سایت هوندا قرار بگیرد، در نهایت شما به ما بگویید که نظرتان درباره هوندا سیویک هیبریدی 2025 چیست؟؟ آیا تغییرات نسخه جدید چشمگیر هستند و می‌توانند توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کنند‍؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا