مکمل بنزین
گوناگونخبر

رونمایی از نسخه نهایی KMC ایگل در نمایشگاه تهران

کرمان موتور مدت‌ها است که به توسعه سدان ایگل بر اساس جک J4 مشغول است و حالا سرانجام نسخه نهایی این خودرو در نمایشگاه تهران رونمایی شده است. ایگل اولین خودرو با برند کرمان موتور یا KMC محسوب می‌شود. این خودرو اما در اصل فیس‌لیفت بزرگی روی جک J4 است که در قسمت جلو کاملاً بازطراحی شده است. در قسمت جلوی ایگل شاهد چراغ‌های جدیدی هستیم که فرم کلی آن‌ها شبیه همان چراغ‌های جک است اما این چراغ‌ها حالا توسط یک‌تریم کرومی پهن به هم متصل شده‌اند که زیر آن‌هم جلوپنجره باریکی کشیده شده است.

KMC ایگل

 

در پایین سپر هم ورودی هوایی با تریم کرومی در بالای آن دیده می‌شود درحالی‌که در لبه کاپوت لوگوی کرمان موتور خودنمایی می‌کند. در قسمت جانبی، به‌جز رینگ‌های جدید و تریمی که روی رکاب‌ها اضافه شده، همان پروفیل جک J4 را می‌بینیم و در قسمت عقب هم حجم تغییرات اندک است تا جایی که اینجا هم همان نمای آشنای سدان چینی را می‌بینیم. بااین‌حال، کرمان موتور با طراحی سپر جدید با تریم مشکی‌رنگ کرکره‌ای و چراغ‌های دودی بی‌رنگی که توسط یک‌تریم کرومی به هم متصل شده‌اند، سعی کرده نمای مدرن‌تر و متفاوتی به ایگل نسبت به J4 ببخشد.

KMC ایگل

 

هرچند تاکنون پروتوتایپ‌های ایگل را در نمایشگاه‌ها و رویدادهای خودرویی مختلف دیده بودیم اما در این پروتوتایپ‌ها، شیشه‌ها کاملاً مشکی بودند و امکان دیدن داخل خودرو وجود نداشت ولی حالا در نمایشگاه تهران برای اولین بار کرمان خودرو داخل سدان جدید خود را هم به نمایش درآورده است که البته تفاوت خاصی با J4 در آن دیده نمی‌شود و بنابراین، دلیل پنهان‌کاری‌های قبلی مشخص نیست! در اینجا کرمان موتور کوچک‌ترین تغییری ایجاد نکرده و کل کابین به‌جز جایگزینی لوگوی جک با KMC با J4 یکسان است. ازآنجایی‌که ایگل عنوان اولین محصول برند KMC را یدک می‌کشد و در بیرون تغییرات نسبتاً قابل‌توجهی را تجربه کرده است، بهتر بود کرمان موتور دستی به سروگوش کابین آن‌هم می‌کشید تا بروزتر شود.

KMC ایگل

 

با توجه به عدم ایجاد تغییری در داخل خودرو، انتظار می‌رود تجهیزات ایگل هم تفاوتی با جک J4 نداشته باشد و این سدان جدید کرمان موتور از همان پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر جک استفاده می‌کند که 102 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور دارد و به یک گیربکس CVT متصل است. فعلاً حرفی در مورد قیمت و زمان عرضه KMC ایگل زده نشده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اگر ۱۰۲ اسب بخار قدرت داشته باشه حتی از ال ۹۰ هم پایینتره با تارا هم قابل قیاس نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا