مکمل بنزین
گوناگونخبر

سیستم فوق هوشمند ARDIS، قلب تپنده آفرود LUCANO 7

از زمان معرفی LUCANO7 ، اولین مدل آفرود برند LUCANO ، این خودرو توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. علت اصلی این توجه از پس این واقعیت نهفته است که LUCANO7 گزین های ایده آل برای رانندگی خارج از جاده (آفرود) است. این خودرو گزینه های جذاب برای افراد خاص پسند است و در مسیرهای جادهای پر پیچ وخم، عملکرد بی نظیری دارد. این آفرود، با بهره گیری از سیستم هوشمند و اختصاصی ARDIS ، (سیستم هوشمند رانندگی در تمام جاده ها) توانسته، امکانات فنی کامل و پیشرفت های را برای رفع نیازهای خارج از جادهای خودرو فراهم آورد و مرزهای جدیدی از رانندگی هیجانی را پیش روی علاقه‌‍مندان به این نوع خودروها قرار دهد.

در دنیای رانندگی آفرود، عملکرد خودرو در موقعیت های مختلف، یک مزیت رقابتی کلیدی محسوب میشود. سیستم هوشمند ARDIS خودروی LUCANO7، راه حلی جامع و نوآورانه برای تجربه رانندگی در خارج از جاده است. این محصول با فراهم آوردن امکان فعالسازی 7 حالت رانندگی، از جمله رانندگی در شن، برف، گل و لای و رانندگی آفرود تجربه سفری مدرن و متمایز را برای رانندگان فراهم خواهد آورد. چرا که ما بر این باوریم که بهره گیری از تجربه سناریو محور، عاملی کلیدی برای سفری لذت بخش و خاص است.

در کنار همه مشخصه‌‍ های ذکر شده، در طراحی این خودرو، از سیستم ترمز هوشمند کمپانی بوش ( IPB ) استفاده شده است که در کنار سیستم هوشمند ARDIS میتواند در کمتر از 0.1 ثانیه، به سریعترین سرعت پاسخدهی در همان سطح چهارچرخ متحرک دست یابد.

LUCANO7 ، با سیستم شبیه سازی قابلیت قفل دیفرانسیل، هشت مزیت اصلی در کنار یکپارچگی بالا، واکنش پذیری سریع و عدم تضعیف ترمز در گذر زمان را در دسترس رانندگان قرار خواهد داد. این خودرو با دارا بودن حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر در دور موتور 3000، گزینه های جذاب برای غلبه بر چالش‌های رانندگی و بهبود تجربه رانندگی است.

در یک کلام میتوان به این موضوع اشاره کرد که “سرعت و واکنش پذیری” در سیستم هوشمند ARDIS یک عنصر کلیدی محسوب میشود. خودروی LUCANO7 به یک موتور قدرتمند 1.6TGDI مجهز است که با یک گیربکس دوکلاچه مرطوب 7DCT قرین شده است و این ویژگی میتواند حداکثر توان خروجی 145 کیلووات را به ارمغان آورد. چه سبقت سریع، چه تجربه سفر خارج از جاده، LUCANO7 همیشه ” یکقدم جلوتر” است.

در طراحی LUCANO7، عملکرد متمایز سامانه چهارچرخ محرِک و مصرف بهینه سوخت مورد توجه قرار گرفته است. در کنار شتاب و قابلیتهای آفرودی و با در نظرگرفتن آپشنهای این خودرو، مصرف سوخت این خودرو تنها 7.48 لیتر در یکصد کیلومتر است. این موضوع باعث شده تا LUCANO7 ، انتخابی متمایز و خاص برای جاده‌ها و تجربه آفرود باشد. با نگاهی کلی به آنچه مطرح کردیم حالا میتوان گفت که با پشتیبانی از سیستم هوشمند ARDIS ، مزایای تکنولوژیکی متعدد مانند حالتهای رانندگی، سیستم ترمز واکنش سریع، عملکرد بهینه در خارج از جاده ها و مصرف بهینه سوخت، LUCANO7 ، سطح جدیدی از تجربه رانندگی را به ارمغان می آورد. یادتون باشه که تا تجربه متفاوتی از SUV و شکستن الگوی سنتی بازار آفرود راهی نمانده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا