مکمل بنزین
نمایشگاه خودروگزارشاخبار روز خودروبرگزیده‌هاتازه‌هاخبر

خودروهای وارداتی اوپل پرشیا خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شد

پس از واردات نمونه‌های اولیه برخی خودروهای برند اوپل به ایران توسط شرکت‌های مختلفی چون رویان پارسیان، گروه بهمن (بی ام کارز) و…، اما اکنون و در گامی رسمی، شرکت پرشیا خودرو به عنوان وارد کننده سابق بی ام و و مینی، از 3 محصول وارداتی اوپل در بیست و یکمین دوره نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی کرد.

پرشیا خودرو تصمیم گرفته تا در دور جدید واردات خودرو به کشور، 3 محصول اوپل در مدل های کورسا، موکا و کراسلند را وارد بازار ایران کند. هر 3 خودرو مجهز به پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژ هستند. البته که بسته به خودروها، توان تولیدی و گیربکس متفاوت است.

کاتالوگ خودروهای وارداتی اوپل پرشیا خودرو کورسا موکا کراسلند
کاتالوگ خودروهای وارداتی اوپل پرشیا خودرو

گروه PMG (PERSIA MOBILITY GROUP) در این دوره از نمایشگاه با زیرمجموعه هایی چون پرشیا خودرو (خودروهای اوپل)، مانیان خودرو (شاسی بلند ترا)، بونیز خودرو (کامیونت های BN60 و BN85) حضور چشم‌گیری دارد.

آن دسته از افرادی که قصد بازدید از بیست و یکمین دوره نمایشگاه خودرو شیراز را دارند، می توانند از ساعت 17 الی 21 روزهای سه شنبه بیست و دوم خرداد الی بیست و پنجم خردادماه ۱۴۰۳ به محل نمایشگاه‌های دائمی شهر شیراز مراجعه کنند.

خبرنگاران پایگاه خبری چرخان در این دوره از نمایشگاه خودرو شیراز حضور دارند و این رویداد کشوری را پوشش می دهند.

پس با ما همراه باشید…

میتسوبیشی اوتلندر وارداتی آرین پارس موتور در نمایشگاه شیراز رونمایی شد

لاماری برقی در نمایشگاه خودروی شیراز رونمایی شد

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا