مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر رسمی لوکسید R7، محصول مشترک هواوی و چری، منتشر شد

محصول مشترک هواوی و چری یعنی لوکسید R7 اخیرا رونمایی شد و حالا تصاویر رسمی از این محصول نیز منتشر شده است. مدیرعامل هواوی نیز اعلام کرد که سیستم Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA) در این شاسی‌بلند حضور خواهد داشت. این فناوری می‌تواند تغییر بزرگی در طراحی، کیفیت و تجربه رانندگی و… ایفا کند.

در پنج ماه اول امسال 148 هزار و 98 دستگاه خودرو زیر مجموعه HIMA فروخته شده است. به تازگی نیز لوکسید R7 در خیابان‌ها شناسایی شده و بیشتر به لوکسید S9 شباهت دارد. این خودرو در سه ماهه سوم امسال با قیمتی برابر با 300000 تا 400000 یوان (یا 41400 تا 55600 دلار) وارد بازار می‌شود.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به صورت آنلاین منتشر شده، اندازه خودرو چیزی حدود 4956/1981/1634 میلی‌متر خواهد بود. فاصله بین دو محور آن نیز 2950 میلی‌متر برآورد می‌شود.

در بخش ظاهری، قسمت جلویی این مدل شباهت فراوانی به لوکسید S7 دارد، طراحی All-in-One و چراغ‌های مگاپیکسل نیز به چشم می‌خورند. در بخش پشتی، سری چراغ‌های سرتاسری، بال اسپویلر و لوگوی جدید لوکسید R7  در پایین حضور یافته‌اند.

علاوه بر موارد بالا، سیستم لیدار در سقف وجود دارد. همچنین انتظار داریم که جدیدترین فناوری هواوی در رانندگی هوشمند یعنی Qiankun ADS 3.0، سیستم HarmonyOS و رادار 4 بعدی میلی‌متر موج در آن حضور داشته باشند.

این مطلب را نیز بخوانید: لوکسید S9، رقیب تسلا مدل Y، توسط چری و هواوی ساخته می‌شود

نسخه‌های BEV و EREV با سیستم 800 ولتی ولتاژ بالا کاربید سیلیکون ارائه می‌شوند. ورژن تک موتوره به حداکثر قدرت 288 اسب بخار مجهز شده در حالی که نسخه دو موتوره حداکثر قدرتی برابر با 489 اسب بخار تولید می‌کند.

بیشترین برد CLTC که توسط لوکسید R7 چری-هواوی ارائه می‌شود، چیزی حدود 855 کیلومتر گزارش می‌شود. هنوز اطلاعات مشخصی از بخش فنی و موتور این خودرو منتشر نشده است، پس انتظار داریم که اطلاعات بیشتری از آن در آینده منتشر شود. برای کسب اطلاعات جدید در زمینه خودرو با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا