مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

افتتاح نمایندگی مدیران خودرو همتی کد 492 در قزوین

نمایندگی مدیران خودرو با عاملیت همتی کد 492 طی مراسمی در قزوین افتتاح شد. همتی یک مجموعه بزرگ مالتی برند است که نمایندگی برندهای مختلفی شامل ماموت، جتا، مکث موتور، لاماری، میتسوبیشی، مدیران خودرو، فونیکس و اکستریم را در اختیار دارد. حال این مجموعه نمایندگی مدیران خودرو در قزوین را هم به لیست نمایندگی‌های خود اضافه کرده است. نمایندگی مدیران خودرو کد 492 همتی در خیابان پادگان قزوین واقع است.

در این نمایندگی، خدمات مختلف برند ام‌وی‌ام مدیران خودرو مثل ثبت‌نام انجام خواهد شد. در نمایندگی مدیران خودرو همتی قزوین، خریداران می‌توانند با محصولات مختلف برند ام‌وی‌ام مثل X22 پرو، X33 کراس و X55 پرو ملاقات کنند و فرایند ثبت‌نام و خرید خود را انجام دهند. با افتتاح این نمایندگی، مجموعه همتی در قزوین کامل‌تر خواهد شد. این مجموعه نمایندگی برندهایی مثل ماموت و لاماری را هم در قزوین در اختیار دارد.

یکی از جدیدترین محصولات برند ام‌وی‌ام مدیران خودرو که در نمایندگی همتی قزوین هم دیده می‌شود، X33 کراس است. این خودرو شاسی‌بلندی زیباتر و مجهزتر از X22 پرو است و برای کسانی که خواهان خودرویی متفاوت و بروز هستند می‌تواند گزینه مناسبی باشد. X33 کراس علاوه بر ظاهر متفاوت، در داخل نیز از فضایی لوکس‌تر و زیباتر بهره می‌برد و به امکانات بیشتری مجهز است. این ویژگی‌ها، X33 کراس را به انتخابی برجسته در سگمنت و کلاس قیمتی خود تبدیل کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا