مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

تصاویر رندرینگ چری تیگو 8L منتشر شد

اخیرا تصاویر رندرینگ چری تیگو 8L منتشر شد. این شاسی‌بلند سایز متوسط مناسب خانواده به عنوان مدل پرچمدار سری تیگو 8 شناخته می‌شود و قرار است از مرداد تا شهریور ماه امسال وارد بازار چین شود. همین چند وقت پیش بود که سری تیگو 8 به فروش 500 هزار دستگاه به همراه تیگو 8 پلاس دست یافت.

در کل، میزان فروش شرکت نسبت به سال قبل 5.4 درصد افزایش پیدا کرد. علاوه بر آن، سری چری تیگو به عنوان پرفروش‌ترین شاسی‌بلند بنزینی چینی شناخته می‌شود که تاکنون 940 هزار دستگاه از آن فروخته شده است.

در بخش جلویی، به یک جلوپنجره بزرگ می‌رسیم که طراحی نقطه‌ای ماتریکسی دارد و در لبه‌ها نیز مواد کرومی استفاده شده است. در بخش جانبی چری تیگو 8L می‌توانیم دستگیره‌های پنهان درب‌ها، رینگ‌های چند پره، سانروف و دیگر موارد را مشاهده کنیم.

بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده‌، این خودرو با تایرهای 18، 19 و 20 اینچی عرضه خواهد شد. علاوه بر آن، در بخش ابعاد، مدل جدید چری اندازه‌ای برابر با 4795/1930/1729 میلی‌متر دارد. فاصله بین دو محور آن نیز 2770 میلی‌متر است.

این مطلب را نیز بخوانید: چری تیگو ۸ جدید در نمایشگاه پکن رونمایی شد

بنابراین می‌توان متوجه شد که طول خودرو از تیگو 8، تیگو 8 پرو و تیگو 8 پلاس بیشتر خواهد بود. مشتریان می‌‌توانند از بین ورژن‌های پنج سرنشینه یا 7 سرنشینه، مدل موردنظر خود را انتخاب کنند.

در بخش پشتی، چراغ‌های سرتاسری افقی را مشاهده می‌کنیم که با لوگوی CHERY و طراحی اگزوز دوگانه ترکیب جذاب و اسپرتی را می‌سازد. قدرت خودرو از یک موتور توربوشارژ  2.0T حاصل می‌شود که حداکثر قدرت 251 اسب بخار و 390 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

این خودرو در دو نسخه دو چرخ متحرک و چهار چرخ متحرک ساخته شده که به ترتیب در هر صد کیلومتر 7.8 لیتر و 8.5 لیتر بنزین مصرف می‌کنند. از دیگر امکانات چری تیگو 8L نیز می‌توانیم به رادار جلو و عقب، انواع رینگ‌ها با طراحی متفاوت، قفسه چمدان مخصوص سقف و غیره اشاره کنیم.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا