مکمل بنزین
گوناگونخبر

اژدهای نقره ای چری عرضه شد؛ شاسی بلند آفرودی و قدرتمند

دی ماه امسال بود که جتور از زیربرند JMK رونمایی کرد. خرداد ماه نیز اولین مدل این برند یعنی شاسی‌بلند آفرودی JMK Traveller Silver Dragon Wing معرفی شد. حالا عرضه این مدل به بازار آغاز شده و قرار است با قیمت 219,900 یوآن (30,300 دلار)  در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

کمپانی اظهار داشت که تاکنون 3000 دستگاه از این خودرو ساخته شده و به بازار می‌آید. مهندسان شرکت به دنبال ساخت محصولاتی مدرن، تهاجمی‌ و جذاب‌تر هستند و قصد دارند تا کمتر از سه ماه دیگر، محصولات موردنظر مشتریان را عرضه کنند.

پیش‌بینی می‌شود که بیشتر محصولات جتور نیز توسط زیر برند JMK تولید شود. همچنین مدل‌ها تحت آزمایشات گسترده قرار می‌گیرند و ارتقا خواهند یافت.

مدل شاسی‌بلند آفرودی JMK Traveller Silver Dragon Wing بر اساس پلتفرم Traveller 4WD Crossing Pro+ ساخته شده است. از سپر جلوی جدید و چراغ‌های سرتاسری در جلوپنجره جدید گرفته تا روکش محافظتی چراغ‌های عقب همگی جزو موارد ارتقا یافته این مدل محسوب می‌شوند.

این مطلب را نیز بخوانید: بررسی ویژگی‌ها و مشخصات میتسوبیشی اوتلندر، شاسی بلند وارداتی جدید

تایرها اندازه بزرگتری دارند و مناسب عملکردهای آفرودی خواهند بود. سقف به یک نردبان تاشو، قفسه قرار دادن وسایل و… مجهز شده است. این خودرو در ابعاد 4782/2036/1960 میلی‌متر ساخته شده و فاصله بین دو محور برابر با 2800 میلی‌متر دارد.

در بخش فنی به یک موتور دو لیتری با گیربکس 7 سرعته خودکار می‌رسیم که 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. سیستم چهار چرخ هوشمند BorgWarner XWD نیز در این بخش به چشم می‌خورد که برای عملکرد بهتر گشتاور در عقب کاربرد دارد.

در کابین، با یک فضای دو رنگ (مشکی و قهوه‌ای) روبرو می‌شویم. همچنین سیستم هوشمند CarIOT و رابط کاربری Silver Dragon Wing به چشم می‌خورند. از دیگر امکانات کابین می‌توان به نمایشگر 15.6 اینچی مرکزی لمسی مجهز به تراشه 8155 اسنپدراگون کوالکام و کلاستر فول ال‌سی‌دی 10.25 اینچی اشاره کنیم.

کروز کنترل تطبیقی، پارک خودکار، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، ترمز فعال، دستیار ماندن در خطوط، نشانگر فشار تایرها، فرمان گرم‌شونده، صندلی‌های جلو مجهز به سیستم تهویه، گرمایی و حافظه، سانروف 64 اینچی پانوراما، سیستم صوتی 12 اسپیکره سونی و فیس آیدی از جمله ویژگی‌های مثبت خودرو شناخته می‌شوند.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. باز قابل قبول تره

    لندروور یا جگوار با پلتفرم چری ترسناکه !

  2. باز قابل قبول تره

    لندروور یا جگوار با پلتفرم چری ترسناکه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا