Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

میتسوبیشی لنسر Evolution در ایستگاه آخر!

متاسفانه و در کمال ناباوری باید گفت که برج بلند لنسر و رود تکامل آن سقوط کرده و دیگر شاهد بروزرسانی لنسر نخواهیم بود. چند روز پیش بود که اخباری مبنی بر حراج نسخه نهایی لنسر Evolution منتشر شد و ما امیدوار بودیم که این اخبار چیزی جز یک شایعه نباشد؛ اما دیگر این سدان دوست داشتنی را نمی‌بینیم. کمپانی میتسوبیشی این اخبار را تایید کرده و ظاهرا دیگر خواستار تولید نسخه Evolution میتسوبیشی لنسر نیست.

mitsubishi-lancer-evolution-final-edition (2)

از این نسخه تنها 1600 دستگاه تولید شده بود؛ که آخرین آنها سال گذشته با قیمت 46.200 دلار در eBay به حراج گذاشته شد. حالا صاحبان این خودرو قصد دارند که آخرین میتسوبیشی لنسرEvolution را دوباره به حراج بگذارند؛ آن هم با  قیمت پایه 88.888 دلار! البته با برقراری تماس با صاحبان آخرین نسخه لنسر Evolution مشخص شد، که اگر شخصی مایل به خرید خودروی مذکور باشد، می تواند بر سر قیمت چانه زده و  تخفیف خوبی بگیرد.

mitsubishi-lancer-evolution-final-edition

آن زمان که تنها 1600 دستگاه از لنسر Evolution تولید شد؛ در شمال آمریکا قیمتی معادل 37.995 دلار برای آن در نظر گرفته شده بود. حالا با قیمتی نزدیک به 90 هزار دلار به حراج گذاشته می‌شود و احتمالا قیمت آن با قیمت یک پورشه 911 برابری خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.