مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاتازه‌هاخودروی سبزخبر

ایران ترانسفو زنجان چند خودرو برقی چینی وارد ایران کرد

یکی از شرکت‌های فعال در حوزه صنعت برق در کشورمان، ایران ترانسفو زنجان است. این شرکت در سال 1345 تحت لیسانس زیمنس آلمان به عنوان تولیدکننده انواع ترانسفورماتورهای توزیع، فوق توزیع و قدرت با هدف اولیه طراحی و تولید انواع ترانسفورماتورهای مطابق استانداردهای بین المللی مثل IEC 60076 تاسیس شد.

از سال 1378، ایران ترانسفو تبدیل به گروهی از شرکت‌های سازنده گردید که زمینه فعالیت آن‌ها منحصر به تولید ترانسفورماتورهای روغنی و خشک نبود؛ بلکه در زمینه‌های دیگری از جمله تولید ترانسفورماتورهای خطوط انتقال، طراحی و تولید انواع پست های انتقال، تولید مواد عایقی، تولید سرامیک مقره، تولید روغن ترانسفورماتور و متعلقات ترانسفورماتور فعالیت می‌نماید. در حال حاضر شرکت ایران ترانسفو دارای 15 شرکت اقماری مستقل است. ماموریت کلی این شرکت، رهبري در طراحي، ساخت، فروش و خدمات پس از فروش انواع ترانسفورماتور انتقال و توزيع و تجهيزات مربوط با قابليت رقابت در بازارهاي جهاني و حضور فعال در بازار پُست و توليد انرژي الكتريكي است.

لوگو شرکت ایران ترانسفو زنجان -IRAN TRANSFO ZANJAN LOGO
شرکت ایران ترانسفو

اما به تازگی، اخبار جدیدی از فعالیت ایران ترانسفو به گوش می‌رسد. براساس اطلاعات بدست آمده توسط خبرنگار خودرو پایگاه خبری چرخان، شرکت ایران ترانسفو اقدام به واردات نمونه‌های اولیه چند خودرو برقی چینی از برندهای مختلف نموده است.

اسامی خودروها

نوع خودرو
خودرو برقی YUDO K3 EV
مینی ون پلاگین هیبرید LINXYS G200 PHEV
خودرو هیبرید LEAP MOTOR C01 REEV
ون باری برقی DFLZ M5EV
خودرو حمل مسافر برقی DFLZ 11 SEAT ELECTRIC

با نگاهی به خودروهای فوق، می‌توان فهمید که ایران ترانسفو به سراغ سگمنت‌های مختلفی از خودروهای برقی رفته است. از نکات عجیب لیست فوق، می‌توان به مینی ون LINXYS G200 PHEV اشاره کرد که تصاویر زیادی از آن در فضای اینترنت هم وجود ندارد!

فعلا خبری از برنامه ایران ترانسفو در اختیار نیست. معلوم نیست این شرکت قصد دارد تا این خودروها را وارد بازار کند یا صرفا این خودروها برای تحقیقات وارد کشور و این مجموعه شده است!

در کل، پایگاه خبری چرخان منتظر دریافت پاسخ از سوی شرکت ایران ترانسفو است…

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از مازاد ظرفیت نیروگاه‌های پرشمار و به‌روز کشور، ورود بی محدودیت خودروهای برقی هست! این همه برق سرریز می‌کنه می‌ریزه زمین و حیفه نعمت خدا هدر بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا