مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر رسمی بیشتری از هوندا Ye S7 منتشر شد

اخیرا هوندا از مدل جدید خود با نام Ye S7 رونمایی کرده و حالا با گذشت زمان اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن منتشر می‌شود. محصولات سری Ye منحصرا برای بازار چین ساخته می‌شوند و به دیگر کشورها عرضه نخواهند شد. اکنون گفته شده که عرضه رسمی این مدل از انتهای امسال آغاز می‌شود.

این خودرو به عنوان محصول مشترک کمپانی‌های دانگ‌فنگ و هوندا شناخته می‌شود و در رده شاسی‌بلند سایز متوسط الکتریکی خالص با ابعاد 4750/1930/1625 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2930 میلی‌متر به بازار می‌آید.

این مطلب را نیز بخوانید: هوندا سیویک ۲۰۲۵: از پیشرانه هیبریدی تا رنگ‌بندی جدید و قیمت فوق‌العاده ارزان

پورت شارژ سریع و آهسته در بخش گلگیر جلویی حضور یافته، ظاهر خارجی نیز به خطوط افقی فراوانی مجهز شده که باعث پهن‌تر دیده شدن بخش جلویی می‌شوند. تایرهای 21 اینچی با آلیاژ آلومینیوم ساخته شده‌اند و جذابیت زیادی به ظاهر خودرو می‌بخشند. سانروف پانوراما و آینه‌های دیجیتالی خارجی نیز از جمله سایر ویژگی‌های ظاهری این محصول محسوب می‌شوند.

در بخش فنی، هوندا اظهار داشته است که دو نسخه تک موتور چرخ‌های عقب متحرک و دو موتوره چهار چرخ متحرک در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. حداکثر قدرت در موتورهای جلو و عقب به ترتیب برابر با 201 اسب بخار و 268 اسب بخار است.

هنوز اطلاعات زیادی درباره میزان برد آن در دسترس نیست ولی بنا بر اطلاعات قبلی، مدل هوندا Ye به باتری لیتیومی CATL مجهز می‌شود و برد 500 کیلومتری را به ارمغان خواهد آورد. البته این احتمال وجود دارد که اطلاعات داده شده درست نباشند و به زودی نسخه بروز شده آنها توسط کمپانی سازنده یعنی هوندا منتشر شود.

در حال حاضر هیچ‌گونه تصاویر رسمی از کابین هوندا وجود ندارد. اما بر اساس تصاویری که از این خودرو در نمایشگاه خودروی پکن 2024 گرفته شد، کابین به یک فرمان D شکل سه پره مزین شده، همچنین کلاستر فول ال‌سی‌دی مستطیلی و نمایشگر لمسی دو بخشی نیز در این بخش حضور دارند‌.

کنسول مرکزی به دو پنل برای شارژ بی‌سیم تلفن همراه مجهز شده است. بلندگوهای Bose به همراه دستیار صوتی هوشمند ترکیب منحصربفردی را ساخته‌اند. نظر شما درباره این محصول هوندا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا